ساعت هوشمند فیت‌بیت Ionic نهم مهرماه با قیمت 300 دلار عرضه خواهد شد

فیت‌بیت اوایل شهریورماه از ساعت هوشمند خود با نام آیونیک (Ionic) پرده برداشت. حالا قیمت و زمان عرضه این ساعت هوشمند رسماً اعلام شده است.

0

به گفته فیت‌بیت آیونیک قرار است از نهم مهرماه در آمریکای شمالی، اسیا و اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین در نمایندگی‌های مجاز عرضه به فروش برسد. قیمت این ساعت هوشمند در آمریکا برابر با 299.95 دلار خواهد بود و اگر بخواهید بند آن را با یک بند کلاسیک و یا اسپورت جدید جایگزین کنید نیز باید 29.95 دلار بپردازید.

هدفون‌های Flyer فیت‌بیت نیز در همان تاریخ و با قیمت 129.95 دلار عرضه خواهند شد. فیت‌بیت می‌گوید آیونیک با هر بار شارژ دوام شارژی برابر با 4 روز یا 10 ساعت استفاده مداوم با GPS را داشته و نه‌تنها تا 50 متر زیر آب را دوام می‌آورد بلکه یک حالت ویژه شنا نیز دارد.

آیونیک از پرداخت‌های موبایلی پشتیبانی کرده و 2.5 گیگابایت فضا برای ذخیره‌سازی موزیک در اختیارتان می‌گذارد. بسته نرم‌افزاری SDK این ساعت نیز از امروز در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت تا بتوانند اپلیکیشن‌های خود را برای سیستم‌عامل این ساعت موسوم به Fitbit OS توسعه دهند.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.