اپ‌نت: FITAPP Running Walking Fitness

از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های تناسب اندام اپ FITAPP Running Walking Fitness بوده که توسط FITAPP برای کاربران اندروید و iOS طراحی و به بازار ارائه شده است. این اپ یک ابزار ورزشی است که به تناسب اندامتان در سریع‌ترین زمان ممکن کمک می‌کند.

0

نحوه کار با این اپ به این صورت است که به معرفی انواع ورزش‌ها مانند دو، گلف، دوچرخه‌سواری و.. می‌پردازد و در ادامه میزان کالری که در هر رشته ورزشی می‌سوزانید را به نمایش می‌گذارد. ابتدا مبدا خود را مشخص کرده و تمریناتتان را آغاز می‌نمایید در طول ورزش کالری متناسب با آن تمرین را مشاهده نموده و این اطلاعات به صورت سوابق ورزشی برایتان ذخیره می‌‌شوند.

تمام مسیرتان را در این اپ بر روی نقشه به صورت آنلاین مشاهده می‌کنید و به کمک آن به مقصد معینی خواهید رسید. در طول این مسیر پیغام‌های صوتی دریافت می‌کنید که به شما در پیدا کردن راه درست و نزدیکتر به مقصد یاری می‌رساند. در پایان هر تمرین می‌توانید میزان کالری مصرفی‌تان را در انواع رشته‌های ورزشی مختلف باهم مقایسه نمایید. اطلاعاتی جامع و کامل مربوط به تمام رشته‌ها نیز در پایان تمریناتتان می‌توانید در اختیار داشته باشید. در نهایت با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی میزان مصرفی کالری‌تان را به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.