اپ‌نت: مسیر آرزوها Desire Path

بازی Desire Path در سبک بازی‌های آرکید توسط استودیوی Nanovation برای دوستداران این سبک بازی جذاب و تازه‌ای بوده که هم برای کاربران اندروید و هم iOS طراحی شده است.

0

همان طور که از عنوان بازی مشخص است بازی در طول یک مسیر به انجام می‌رسد. تفاوت اصلی این بازی با سایر نمونه‌های مشابه در این سبک این است که بازی در مراحل مختلف انجام نمی‌شود بلکه هربار از ابتدا شروع شده و تا بی‌نهایت ادامه دارد. این مسیری‌ست که شما هدایت یک مکعب را بر روی آن به عهده دارید. تلاش کنید که از میان موانع عبور داده شده تا هربار از سقوط آن در فضا جلوگیری شود. تله‌های میان راه علاوه بر اینکه ممکن است باعث سقوط مکعب شوند می‌توانند از سرعت آن نیز بکاهند بنابراین باید با روش‌های گوناگونی که در میان بازی کشف می‌کنید از میان آن‌ها عبور کنید.

بازی Desire Path در حجم بسیار کمی برای طرفداران این سبک ارائه شده است. در طول مسیر می‌توانید موسیقی حماسی که هیجان بازی را دوچندان کرده بشنوید و هم‌زمان با آن از گرافیک بالای بازی لذت ببرید. در طول مسیر ممکن است تاثیرات ناگهانی آب‌و هوا را مشاهده کرده و شاهد مناظر زیبا و متفاوتی باشید. کنترل کاراکتر اصلی یا همان مکعب بسیار ساده و تنها با لمس صفحه در جهات مختلف صورت می‌گیرد. این مکعب را می‌توانید از میان بیش از سی نمونه انتخاب نمایید. در نهایت رکورد خود را ثبت کرده و با سایر دوستانتان به رقابت بپردازید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.