اپ‌نت: پیشرفت تمدن‌ها Through the Ages

بازی Through the Ages از سری بازی‌های استراتژیک بوده که به ساخت و پیشرفت تمدن بشر در طول اعصار مختلف می‌پردازد. این بازی بسیار سرگرم‌کننده توسط استودیوی CGE digital برای کاربران اندروید طراحی شده است.

0

شما در نقش شخصیت‌های مهم تاریخی درآمده و به مدیریت فضای بازی می‌پردازید. این مدیریت شامل بخش‌های گوناگونی چون انتخاب شیوه‌های جدید فناوری، گماشتن فرمانده‌های لایق برای نیروهای نظامی، ساخت و تجهیز ساختمان‌های موردنیاز بشر و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. تمامی این امکانات و فعالیت‌ها بر روی تعدادی کارت قرار گرفته که شما به عنوان مهره اصلی بازی باید بتوانید آن‌ها را به دست بیاورید.

با دریافت هر کارت حالا نوبت مدیریت شما می‌باشد که مثلا برای هر قسمت چه مدیری را گذاشته و یا برای نیروهای انسانی‌تان به تهیه غذا و سایر موارد موردنیازشان بپردازید. برای پیشرفت سرزمینتان برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده و سلاح‌ها و موارد لازم را تهیه نمایید تا به مرور زمان صاحب یک ارتش عظیم و نیرومند شوید. اگر می‌خواهید که شما برنده این میدان باشید باید مردمی متمدن و بافرهنگ را پرورش داده و سرزمینی امن و عظیم و دور از بلایا ساخته و نیز این سرزمین بسیار مدرن‌تر و زیباتر باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.