اپ‌نت: ضبط صدا با Parrot – Voice Recorder

اپلیکیشن Parrot – Voice Recorder برنامه‌ای است که به سادگی انواع صداها را با کیفیت عالی ضبط و ثبت می‌کند. این اپ را شرکت Searing Media Inc. برای اندرویدی‌ها ارائه کرده است.

0

به سادگی و تنها با یک لمس کوچک هر صدایی را که در اطرافتان می‌شنوید ضبط نمایید. این صداها را با کیفیت HD همواره خواهید داشت و هنگام پخش آن‌ها صفحه به صورت مواج برایتان به نمایش گذاشته می‌شود. اگر در حین ضبط صدا بخواهید از اپ خارج شوید می‌توانید به راحتی و در پس‌زمینه به ادامه ضبط به صورت خودکار بپردازید و به صورت دستی به سایر فعالیت‌هایتان ادامه دهید. همچنین از دیوایس‌هایی چون انواع هندزفری و میکروفون‌ها نیز پشتیبانی کرده و عملیات ضبط به وسیله هرکدامشان قابل اجرا می‌باشد.

تمامی صداهایی که توسط شما ضبط شده‌اند را می‌توانید در یک لیست کامل مشاهده نمایید. علاوه بر صداهای اطرافتان می‌توانید تمامی تماس‌های خود را نیز ضبط و نگهداری کنید. در صورت نیاز و لزوم برای رفع صداهای مزاحم از انواع متنوع افکت‌ها استفاده کرده تا فایل صوتی بدون صداهای اضافه داشته باشید. سیستم زمان‌بندی خودکار نیز در این اپ قرار داده شده تا هر زمانی که بخواهید به صورت اتوماتیک دستگاه به ضبط بپردازد و در پایان زمان تعیین شده عملیات ضبط نیز پایان پذیرد. هرکدام از فایل‌ها را در نهایت می‌توانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.