با این اپ بریدگی صفحه‌نمایش آیفون X را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید!

آیفون ده به تازگی معرفی شد و یکی از مهم‌ترین عناصرش بریدگی صفحه‌نمایش آن است که با این اپ می‌توانید این بریدگی را به اندروید ببرید.

1

 صفحه‌نمایش آیفون ده یک بریدگی خاص بالای صفحه‌نمایش دارد که درون این بریدگی سنسور و دوربین گوشی قرار گرفته است. اپل هیچ تلاش خاصی برای از بین بردن یا مخفی کردن این بریدگی نداشته و به نظر نیز نمی‌رسد برنامه‌ای داشته باشد و این بریدگی تلاش خواهد کرد تا رابط کاربری و همچنین استفاده از اپلیکیشن‌ها را کاملا ناخوشایند کند. به هر حال الان می‌توانید این ناخوشایندی را در اندروید نیز تجربه کنید!

اپلیکیشن جدیدی در استور اندروید منتشر شده که XOutOf10 نام دارد و بریدگی صفحه‌نمایش را بر روی نوتیفیکیشن سنتر شما خواهد آورد. در توضیحات این اپلیکیشن در GitHub آمده که:

همه ما کاربران معمولی و متوسط اندروید مطمئنا معرفی آیفون جدید را دیدیم و شاید در دلمان خنده‌ای به بریدگی بالای صفحه داشتیم که قسمتی از صفحه را پوشش می‌دهد. به هر حال از آن‌جایی که مطمئنا 999 دلار برای آن پرداخت نخواهید کرد می‌توانید با این اپلیکیشن این بریدگی را امتحان کنید!

می‌توانید از طریق پلی‌استور یا GitHub این اپلیکیشن را دانلود کنید و از اندروید 4 به بعد را کاملا پوشش می‌دهد گرچه اگر نسخه‌ای تازه از اندروید Oreo را نصب کرده‌اید ممکن است کاملا هماهنگ نباشد.

 

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سحهر می‌گوید

    نصب کردم
    البته روی تبلت هفت اینچی
    حس بدی نداشت
    جالب بود