گوشی اقتصادی Meizu M6 رونمایی شد

میزو با معرفی گوشی هوشمند مقرون‌ به صرفه Meizu M6 نشان داد که همچنان به فکر مشتریانی است که قصد پرداخت هزینه گزاف را برای خرید گوشی هوشمند ندارند.

0

در سال 2017 شاهد پرچمدارانی هستیم که قیمت آن‌ها به هزار دلار هم می‌رسد، در این بین Meizu با معرفی گوشی Meizu M6 ثابت کرد که کاربران اندرویدی می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای حدود 100 دلار یک گوش هوشمند داشته باشند که بیشتر کارهای ‌آن‌ها را راه می‌اندازد.

طرفداران گوشی‌های میزو به خوبی می‌‌دانند که این شرکت چینی در عرضه گوشی‌‌های اندرویدی خوش‌قیمت و مناسب ید طولایی دارد، در همین زمینه سال گذشته شاهد عرضه گوشی M5 از جانب میزو نیز بودیم.

گوشی تازه معرفی شده Meizu M6 نیز توانسته است با حفظ قیمت، امکانات قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار دهد.

صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل به همراه پردازنده هشت‌هسته‌ای MT6750 در کنار 2 یا 3 گیگابایت رم و باتری 3070 میلی‌آمپری مشخصات اصلی Meizu M6 را تشکیل می‌دهد.

در این گوشی شاهد حضور یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی هستیم. میزو به لحاظ نرم‌افزاری نیز در Meizu M6 چیزی کم و کسر نگذاشته است و این گوشی هوشمند از اندروید نسخه 7.0 نوقا به همراه رابط کاربری Flyme UI 6.0 بهره گرفته است.

درگاه UCB-C به همراه جک 3.5 میلی‌متری هدفون سایر مشخصات Meizu M6 را تشکیل می‌دهد.

شرکت Meizu وعده داده است تا گوشی Meizu M6 را در تاریخ سوم مهر ماه با قیمت حدودی 105 دلار برای نسخه دو گیگابایتی و 135 دلار برای نسخه 3 گیگابایتی راهی بازار کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.