با وجود قرارداد جدید با گوگل، اچ‌تی‌سی در سال آینده نیز یک پرچم‌دار عرضه خواهد کرد

خبر رسمی: گوگل بخش بزرگی از نیروی متخصص گوشی هوشمند HTC را به ارزش 1.1 میلیارد دلار خریداری می‌کند تا از آن‌ها در گوشی‌های پیکسل و پروژه‌های دیگر استفاده کند.

0

آیا به‌این‌ترتیب کار HTC به‌عنوان یک تولیدکننده گوشی به پایان رسیده است؟

نه واقعاً. در حقیقت، HTC حداقل یک گوشی هوشمند دیگر را برای سال 2018 میلادی آماده خواهد کرد.

این قرارداد از استراتژی سری گوشی‌های هوشمند HTC پشتیبانی می‌کند و مجموعه محصولاتی متمرکز، بهره‌وری عملیاتی بالاتر و انعطاف‌پذیری مالی بیشتر را برای این شرکت به همراه خواهد داشت. HTC همچنان از بهترین مهندسان خود استفاده خواهد کرد که از بعد عرضه گوشی هوشمند HTC U11 در اوایل سال میلادی جاری، بر توسعه پرچم‌دار بعدی این شرکت کار می‌کنند.

در اینجا کلمه کلیدی، مجموعه محصولات متمرکز است؛ به این معنی که ازاین‌پس کمپانی HTC بر بهترین و سودآورترین دستگاه‌های خود که اصولاً پرچم‌دارها هستند، تمرکز خواهد داشت.

اما آیا HTC برای ادامه دادن به‌عنوان یک تولیدکننده گوشی هوشمند بعد از سال 2018 میلادی برنامه‌ای دارد؟ پاسخ دادن به این سؤال دشوار خواهد بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.