نسخه نهایی iOS 11 اپل برای دستگاه‌های سازگار منتشر شد

پس از ماه‌ها تست و آزمایش اپل سرانجام نسخه یازدهم iOS را برای حدود بیست دستگاه خود منتشر کرد. این نسخه با رابط کاربری جدید، اپلیکیشن دوربین بهتر و قابلیت‌های واقعیت افزوده عرضه شده است.

0

در نسخه یازدهم iOS همچنین سیری بهبود یافته و علاوه بر ترجمه انگلیسی به پنج زبان دیگر صدایی طبیعی‌تر دارد. دوربین حالا می‌تواند با فرمت HEVC یا H.265 فیلمبرداری کند تا حجم ویدئوها بدون کاهش کیفیت تا نصف کاهش بیابد. علاوه بر این حالت پرتره در نور کم نیز کار می‌کند و از فلش True Tone پشتیبانی خواهد کرد. این آپدیت برای آی‌پد حتی حیاتی‌تر بوده و قابلیت‌های چندوظیفگی جذابی به آن اضافه خواهد کرد.

iOS 11 را می‌توانید هم اکنون برای دستگاه‌های اپلی زیر دانلود و نصب کنید:

  • آیفون:‌ آیفون 5اس، آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون 6اس، آیفون 6اس پلاس، آیفون SE، آیفون 7، آیفون 7 پلاس
  • آی‌پد: آی‌پد پرو 9.7، آی‌پد پرو 10.2، آی‌پد پرو 12.9، آی‌پد 9.7، آی‌پد ایر 2، آی‌پد ایر، آی‌پد مینی 4، آی‌پد مینی 3، آی‌پد مینی 2
  • آی‌پاد: آی‌پاد تاچ نسل ششم

به این ترتیب تنها دستگاه‌های مجهز به iOS 10 که به نسخه جدید به‌روز نمی‌شوند شامل آی‌پد 4، آیفون 5 و آیفون 5سی هستند.

گفتنی است آیفون 8 و آیفون 8 پلاس که به تازگی عرضه شده‌اند به‌طور پیش‌فرض از iOS 11 بهره‌مند هستند و آیفون X یا همان آیفون 10 نیز آبان‌ماه با این نسخه از سیستم‌عامل اپل عرضه خواهد شد.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.