درز تصاویر اولین گوشی هواوی با صفحه‌نمایش 18:9

میت ۱۰ تنها سورپرایزی نیست که هواوی در پاییز امسال برای طرفدارانش آماده کرده است. انتظار می‌رود این شرکت چینی اولین گوشی هوشمند خود با صفحه‌نمایش ۱۸:۹ را که G10 نام دارد نیز معرفی کند.

0

طبق گزارش‌های قبلی، G10 هواوی در روز ۳۱ شهریورماه معرفی می‌شود، ولی در زمان عرضه تنها برای کشور چین در دسترس خواهد بود. هم‌چنین صفحه‌نمایش با نسبت ۱۸:۹ تنها ویژگی جذاب این دستگاه نیست.

طبق اخبار، تأیید شده است که این گوشی هوشمند دارای ۴ دوربین خواهد بود؛ دو دوربین در جلو و دو دوربین در عقب. این اولین گوشی هوشمند هواوی با چنین ترکیب دوربینی خواهد بود که باز هم آن را به یک دستگاه متمایز تبدیل می‌کند.

اخیراً نیز دو تصویر از پشت و جلوی این گوشی هوشمند در وب‌سایت‌های چینی منتشر شده است. گفتنی‌ست این تصاویر مطابقت کامل با تصاویری دارند که پیش‌تر و در ماه جاری از طرف رگولاتوری چینی TENNA منتشر شده بودند.

علاوه بر ۴ دوربین و صفحه‌نمایش ۵.۹ اینچی 1080p با نسبت تصویر ۱۸:۹، انتظار می‌رود که G10 با پردازنده‌ی Kirin 659، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه شود.

هم‌چنین این گوشی هوشمند با نسخه‌ی ۷.۱ از سیستم‌عامل اندروید به همراه EMUI 5.1 عرضه خواهد شد و از باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی قدرت می‌گیرد. نهایتاً در تصاویر منتشرشده، یک حسگر اثرانگشت در قسمت پشتی گوشی مشخص است.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.