موتو جی 4 پلاس بالاخره به اندروید 8 آپدیت خواهد شد!

پس از این‌که موتورولا لیست گوشی‌های هوشمند خود که به اندروید ۸.۰ آپدیت می‌شوند را منتشر کرد، جای خالی سری G4 این شرکت کاملاً حس می‌شد؛ چرا که تنها ۱۸ ماه عمر داشتند.

0

پس از این‌که اعتراضات زیادی به این موضوع وارد شد، مشخص شد که محتوای یکی از اینفوگرافی‌های این شرکت تغییر کرده است و پیش از این تغییر، صراحتاً نام G4 Plus در این لیست حضور داشته است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، خیلی از صاحبان گوشی‌های سری G4 از این مسئله خوش‌حال نبودند و موتورولا سرانجام در پاسخ به این اعتراضات، موضع خود را تغییر داده است. این شرکت رسماً انتشار آپدیت اندروید ۸.۰ اوریو را برای G4 Plus تأیید کرده است و گوشی‌های G4 و G4 Play هم‌چنان از آن محروم خواهند بود.

گفتنی‌ست موتورولا می‌گوید هیچ قصدی برای ارائه‌ی این آپدیت برای دستگاه‌های سری G4 نداشته است و نام این دستگاه به اشتباه در آن اینفوگرافی نوشته شده بود. حالا این شرکت برای دل‌جویی از کاربران دست به تأیید این آپدیت، آن هم تنها برای G4 Plus زده است؛ چرا که فقط نام G4 Plus در آن اینفوگرافی ذکر شده بود. در ادامه بیانیه‌ی رسمی موتورولا در این رابطه را می‌خوانید:

ما متوجه شدیم که چند اشتباه در مسائل بازاریابی آپدیت اندروید اوریو برای G4 Plus وجود داشته است. این یک اشتباه سهوی از طرف ما بود و ما بابت آن عذرخواهی می‌کنیم. رویه‌ی کلی ما درباره‌ی دستگاه‌های سری G این است که تنها یک آپدیت بزرگ را برای آن‌ها منتشر کنیم، اما برای ما مهم است که به قول خود عمل کنیم. به همین دلیل علاوه بر آپدیت اندروید نوقا که برای این دستگاه منتشر شده است، G4 Plus را به اندروید ۸.۰ اوریو نیز آپدیت می‌کنیم. از آن‌جا که این به‌روزرسانی بدون برنامه‌ی قبلی است، مدت بیش‌تری زمان خواهد برد.

این بیانیه احتمالاً اولین اشاره‌ی صریح به سیاست‌های به‌روزرسانی این شرکت درباره‌ی سری G است: تنها یک آپدیت بزرگ اندروید. شاید بد نباشد کاربران درباره‌ی خرید G5S و G5S Plus تجدید نظر کنند.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.