ال‌جی و گلدیران برند جدید LG SIGNATURE را به بازار ایران معرفی کردند

شرکت‌های ال‌جی و گلدیران صبح امروز در مراسمی در مرکز خرید بزرگ چارسو در تهران محصولات LG SIGNATURE را به بازار ایران معرفی کردند. همزمان با این مراسم فروشگاه ال‌جی در مرکز خرید چارسو بعد از بازسازی کلی آن دوباره افتتاح و بازگشائی شد.

1

در ابتدای این مراسم آقای دی اس آن، مدیر عامل دفتر شرکت ال‌جی در ایران ضمن خوشامدگویی به حاضرین مراسم امروز را اتفاقی مهم و افتخارآمیز برای ال‌جی توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: ما بسیار مفتخریم که ارایه برند جدید ال‌جی سیگنچر را اعلام کنیم. امضای ما منحصر به‌فرد  و برای خود ماست و به ما اعتبار می‌بخشد. همه ما باید سعی کنیم امضای خود را خلق کرده و هویت‌ خود را خلق کنیم.

وی در ادامه افزود: سری سیگنچر بسیار منحصربه‌فرد بوده و تصویر ال‌جی در سراسر دنیا را به نمایش می‌گذارد. این محصولات به گونه‌ای خاص و مدرن طراحی شده و با حذف المان‌های غیرضروری نه تنها ظاهر خوبی دارند، بلکه در انرژی هم صرفه جویی می‌کنند و من دوست دارم آنها را پیوند طراحی و نوآوری نامگذاری کنم.

مدیر عامل دفتر شرکت ال‌جی در ایران در ادامه همچنین برند سیگنچر را طراحی جدید ال‌جی برای محصولات بالارده این شرکت توصیف کرد و تاکید کرد که این محصولات از زمان رونمایی، در سراسر دنیا مورد تحسین واقع شده و ده‌ها جایزه دریافت کرده‌اند.

پس از مدیر عامل ال‌جی نوبت به حسین تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران رسید تا ضمن خوشامدگویی به حاضرین سخنان خود را این گونه آغاز کند که ما بسیار خوشحالیم که با مجموعه‌ای همکار هستیم که محصولات بسیار با کیفیتی را ارایه می‌کند. ال‌جی محصولاتی را با طراحی کاملا متفاوت عرضه کرده که برندهای دیگر آن را دنبال خواهند کرد اما ال‌جی سرمایه‌گذاری لازم را از ابتدا انجام داده و حالا باعث افتخار است که سایرین دنباله روی این شرکت باشند.

وی در ادامه تاکید کرد که مردم ما همواره به‌دنبال بهترین‌ها هستند و به همین خاطر ما در سریع‌ترین زمان ممکن سری سیگنچر را در ایران عرضه کرده‌ایم. ما به مدیرعامل ال‌جی اعلام کردیم که بایستی جدیدترین محصول خودتان را اول از همه در ایران عرضه کنید.

در ادامه نوبت به علیرضا کریمی، مدیربازایابی شرکت گلدیران رسید تا به معرفی ویژگی‌ها و محصولات برند سیگنچر ال‌جی بپردازد. وی با اعلام اینکه ال‌جی در طراحی برند سیگنچر به سه عنصر کلیدی بسیار توجه کرده است این سه عنصر را تغییر احساس، جذابیت شگفتی‌ساز و اشتیاق دانست.

مدیربازاریابی شرکت گلدیران در ادامه و در معرفی محصولات سری سیگنچر در ابتدا سراغ تلویزیون‌های سری سیگنچر رفت. وی به عنوان نخستین تلویزیون به OLED TV سری W اشاره کرد که یک تلویزیون بسیار باریک است که به آن والپیپر هم گفته می‌شود که قرار است در دو اندازه ۷۷ و ۶۵ اینچ به بازار ایران عرضه شود. ویژگی طراحی خاص این محصول به مشتری اجازه می‌دهد که بتوانید آن را مانند یک قاب عکس به دیوار بچسبانید.

وی سپس به سراغ دیگر تلویزیون برند سیگنچر رفت که سری G  بوده و بنابر ادعای ال‌جی تنها به اندازه سه کارت بانکی (2.57 میلی‌متر) ضخامت دارد. سری G تلویزیون‌های ال‌جی از یک بلندگوی خطی برخوردار هستند که مشتریان را از داشتن سیستم صوتی مجزا بی‌نیاز می‌کند. این تلویزیون‌های از فناوری HDR پشتیبانی می‌کنند و بالاترین کیفیت نمایش را برای مشتریان به همراه دارد.

علیرضا کریمی در ادامه با اشاره به اینکه همه می‌دانند که ال‌جی برند برتر ماشین لباس‌شویی در جهان است اعلام کرد که ال‌جی در برند سیگنچر و در دسته ماشین لباسشویی با یک نوآوری ویژه ماشین لباسشویی توئین واش را معرفی کرده است که با داشتن ان در واقع از دو ماشین لباسشویی به طور همزمان برخوردار خواهید بود چرا که در زیر دستگاه اصلی، یک دستگاه دیگر که ما آن را با عنوان مینی‌واش می‌شناسیم وجود دارد. این ماشین لباسشویی با برخورداری از سیستم ویژه کاهش صدا ضمن حذف لرزش دستگاه‏، بیشترین میزان کاهش صدای لباس‌شویی را به همراه آورده است  و همچنین از ۲۰ سال ضمانت ‌ال‌جی برخوردار است. توئین واش سری سیگنچر ال‌جی از پمپ‌های گرمایی اینورتر برخوردار است.

وی سپس به سراغ معرفی یخچال سری سیگنچر ال‌جی رفت و با اعلام اینکه این محصول یک محصول دوست‌داشتنی برای همه ماست به طراحی ویژه واقع بر روی درب آن اشاره کرد که تنها با دو ضربه، لامپ موجود در داخل یخچال روشن شده و بدون باز کردن درب یخچال می‌توانید داخل یخچال را ببینید. در کنار این ویژگی که در سری‌های دیگر یخچال‌های ال‌جی با نام اینستا ویو عرضه شده در یخچال سری سیگنچر ال‌جی یک سنسور ویژه در پایین درب یخچال قرار گرفته است که با قرار دادن پای شما در محیط خاصی در برابر درب یخچال، درب آن به طور خودکار باز می‌شود.

مدیربازاریابی شرکت گلدیران در پایان سخنان خود به سراغ دستگاه تصفیه هوای ال‌جی در سری سیگنچر رفت که ویژگی خاص آن را وجود فیلترهایی با توانایی جذب ذرات با اندازه یک پیکومتر دانست که نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بسیار قدرتمندتر است و همچنین رطوبت لازم را برای فضای شما به ارمغان می‌آورد.

در پایان این مراسم و در بخش پرسش و پاسخ، مسئولان شرکت ال‌جی و گلدیران در خصوص قیمت محصولات عرضه شده سری سیگنچر ال‌جی قیمت تلویزیون ۷۷ اینچ سری سیگنچر ال‌جی را ۹۳ میلیون تومان، قیمت تلویزیون ۶۵ اینچ سری سیگنچر ال‌جی را پائین‌تر از ۵۰ میلیون تومان، قیمت یخچال سری سیگنچر ال‌جی را  ۴۲ میلیون تومان و قیمت ماشین لباس‌شویی توئین‌واش سیگنچر ال‌جی را در حدود ۱۴ میلیون تومان و نهایتا قیمت دستگاه تصفیه هوای سری سیگنچر ال‌جی حدود ۷ میلیون تومان اعلام کردند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    ایول ال جی که بهترین گزینه است
    برندی که هر روز به فکر نوآوریه