هدست مستقل واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی Vive Focus نام خواهد داشت

اچ‌تی‌سی در حال آماده‌سازی هدست مستقل واقعیت مجازی است که به احتمال زیاد قرار است آنرا با نام تجاری Vive Focus در بازار بشناسیم.

0

مدتی پیش اچ‌تی‌سی نسخه‌ای مستقل از هدست واقعیت مجازی HTC Vive را معرفی کرد. این هدست نیازی به اتصال به کامپیوتر ندارد و پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 835 را در آن شاهد هستیم.

این پردازنده در حال حاضر در گوشی‌های تراز اولی نظر گلکسی نوت 8 حضور دارد. در حال حاضر اچ‌تی‌سی این هدست واقعیت مجازی مستقل را با نام Vive Standalone خطاب می‌کند اما کاملاً پیداست که این نام برازنده یک هدست واقعیت مجازی تراز اول نیست و به همین منظور اچ‌تی‌سی درخواست ثبت نام تجاری Vive Focus را به اتحادیه اروپا و انجمنUSPTO داده است.

 

اگر پیگیر خبرهای پیکسل‌های جدید گوگل باشید، حتما به خوبی می‌دانید که گوگل رسما تایید کرده که 12 مهر ماه از پیکسل‌ 2 و پیکسل 2XL رسما رونمایی می‌کند.  از قرار معلوم در این روز اتفاق فرخنده دیگری نیز در دنیای فناوری‌های نوین صورت خواهد گرفت و این اتفاق چیزی نیست به غیر از خبرهای بیشتری از هدست واقعیت مجازی مستقل HTC Vive Focus که قرار است پلتفرم Google Daydream VR را در آمریکا پشتیبانی کند.

با این حساب پلتفرم Google Daydream VR برای هدست‌های واقعیت مجازی مستقل Vive Focus که در سایر کشورها نظیر چین به فروش می‌رسد پشتیبانی نخواهد شد.

در مجموع پیشنهاد می‌کنیم از همین الان 12 مهر ماه را در تقویم خود علامت بزنید و خبرهای فارنت را در این روز برای پیکسل‌های جدید گوگل و همچنین هدست واقعیت مجازی مستقل Vive Focus دنبال کنید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.