اولین آپدیت برای گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد

تنها یک روز با عرضه رسمی گلکسی نوت 8 در 24 شهریورماه فاصله‌داریم و سامسونگ از الآن در حال ارسال یک آپدیت نرم‌افزاری به این گوشی است؛ حداقل در اروپا.

1

با توجه به تصویر اسکرین‌شات زیر که متن آن به زبان هلندی است، این اولین آپدیت نوت 8 در حدود 571 مگابایت حجم دارد و نسخه اندروید دستگاه را هم تغییر نخواهد داد؛ به این معنی که گوشی نسخه اندروید 7.1.1 نوقای خود را حفظ خواهد کرد. این آپدیت کارایی کلی دستگاه را بهبود می‌دهد، شارژ وایرلس گوشی بهتر کار می‌کند و ثبات دوربین نیز بیشتر خواهد شد.

متأسفانه به نظر نمی‌رسد که این آپدیت پچ امنیتی گوگل برای شهریورماه را هم شامل شود، اما انتظار داریم که در آینده‌ای نزدیک پچ گوگل نیز به دست کاربران این دستگاه برسد.

اگر یک گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 را سفارش داده‌اید یا بهتر بگویم سفاش خواهید داد، احتمالاً به‌محض اینکه دستگاه را روشن کنید پیغام نصب این آپدیت جدید برایتان نمایش داده خواهد شد.

چندان لازم به ذکر نیست که گلکسی نوت 8 برای مدت طولانی از اندروید نوقا استفاده نخواهد کرد و در آینده نزدیک به اندروید 8 Oreo آپدیت خواهد شد. درهرصورت البته سامسونگ هنوز جزئیات آن را  بیان نکرده است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. احسان می‌گوید

    آقا این بکگراند گوشی ای که تو تصویر هست رو ندارین؟ :دی