مقایسه عمر شارژ باتری آیفون‌ 10 (ایکس)، آیفون 8 و 8 پلاس اپل با نسل‌های قبلی

اپل 3 مدل آیفون جدید را معرفی کرده است: iPhone X، iPhone 8 و iPhone 8 Plus. حالا این گوشی‌های جدید ازلحاظ باتری چطور عمل می‌کنند؟

0

اگر امروز اخبار فارنت را خوانده باشید حتما این مطلب را خوانده‌اید که تاییدیه‌های فنی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از باتری کوچکتر و ظرفیت شارژ پایین‌تر آنها خبر دارد. بنابر گزارش‌هیا منتشر شده، آیفون 8 (A1863) باتری با گنجایش 1821 میلی‌آمپری دارد و این در حالی است که آیفون 7 باتری 1960 میلی‌آمپری داشت. آیفون 8 پلاس نیز از باتری 2675 میلی‌آمپری در مقایسه با باتری 2900 میلی‌آمپری باتری آیفون 7 پلاس استفاده می‌کند. پس گنجایش باتری دستگاه‌های جدید حدود 7 درصد کاهش داشته است. 

اما آیا این ظرفیت پائین‌تر بر روی میزان عمر شارژ بارتی انها تاثیرگذار بوده است؟

 خبر خوب: عمر باتری آیفون ایکس، به‌طور متوسط 2 ساعت بیشتر از دیگر آیفون‌ها است و آیفون‌های 8 و 8 پلاس دوام باتری تقریباً مشابه با آیفون 7 و 7 پلاس دارند. می‌توانید به آمار دقیق مقایسه باتری آیفون‌ها در جدول بالا نگاهی بیندازید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.