گسترش مراکز خدمات پس از فروش هواوی در سراسر ایران

4

شرکت هواوی از گسترش مراکز خدمات پس از فروش و راه‌اندازی مراکز جدید در اقصی نقاط کشور توسط شرکت حامی به عنوان نماینده انحصاری خدمات پس از فروش خود خبر داده است.

شرکت هواوی در گزارشی اعلام کرده است که تا به امروز 29 مرکز خدمات هواوی را به بهره‌برداری رسانده است و راهبرد این شرکت در گسترش شبکه خدماتی خود، استفاده از نیروهای بومی، اشتغال‌زایی، آموزش و به‌روزرسانی مداوم دانش فنی نیروها است و گسترش شبکه خدمات پس از فروش جهت دسترسی راحت مشتریان به نزدیک ‌ترین مرکز خدمات تخصصی هواوی و همچنین افزایش سرعت در ارائه خدمات، به‌عنوان دو استراتژی اصلی برند هواوی تعیین شده است.

بنابر اعلام هواوی، خدمات پس از فروش موبایل و تبلت به طور انحصاری در اختیار شرکت حامی است که بدون دخالت در حوزه واردات و توزیع و فروش محصولات، از زمان راه‌اندازی در مراکز فعال خود تاکنون به‌طور میانگین ماهانه به بیش از سه‌هزار نفر از مصرف‌کنندگان این برند خدمات ارائه کرده است. این شرکت در حال حاضر، ۷۰ درصد از تعمیرات را در همان روز و بیش از ۹۹٫۹ درصد را ظرف ۷۲ ساعت انجام می‌دهد.

حمید شاهرخ نیا مدیر سرویس ایران شرکت هواوی در این خصوص با اعلام اینکه شرکت «حامی» رضایت مصرف‌کنندگان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌ و تاکنون بالاتر از 100 مرکز جمع‌آوری محصول (Collection Point) در اختیار دارد، تاکید کرد که این مراکز، محصولات دارای ایراد فنی را از دورترین مناطق کشور به نزدیک ‌ترین مرکز سرویس حامی برای ارائه خدمات و تعمیرات، منتقل می‌کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرده است که شرکت حامی همچنین برای افزایش سرعت و کیفیت خدمات خود توانسته است سرویس QRS را که شامل سرویس و خدمات سریع و جزئی است، در مراکز جمع‌آوری محصول ارائه دهد.

آدرس مراکز خدمات پس از فروش هواوی در ایران (شرکت حامی)

  • شعبه مرکزی تهران   تهران – خیابان شهید بهشتی – بین خیابان اندیشه و سهروردی پلاک 81   تلفن: 02157754
  • شعبه اصفهان  اصفهان – خیابان شمس آبادی. چهارراه قصر. مجتمع قصرنور از سمت راست ورودی طبقه ۲ واحد ۲۰۳   تلفن:  03132240090
  • شعبه مشهد   مشهد – احمد آباد . خیابان بهشت . ساختمان هشت بهشت ، طبقه ۳ واحد ۳۰۶    تلفن:  05138452337
  • شعبه شیراز    بلوار زند – خیابان انوری – مجتمع تجاری مهستان – طبقه منفی 2 پلاک C14  تلفن:  07132311326
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. حمیدرضا اذانی می‌گوید

    با درود. 4 ماه پیش گوشی mate10 خودم را که مشکل باتری داشت به نمایندگی مشهد در خیابان بهشت احمدآباد تحویل دادم و ایشان طبق دستور مرکز خدمات در تهران پیشنهاد تعویض گوشی به مدلی پایینتر psmart را دادند که بنده سریعا رد کردم.لذا از شما مدیر محترم درخواست میکنم با توجه به اعتماد اینجانب به محصولات هوآوی و خدمات پس از فروش شما و نیز اساسنامه حمایت از مشتریان هوآوی دستور مقتضی جهت تخصیص یک گوشی مدل بالاتر از خانواده mate یا pc pro که دوربین بسیار خوبی دارد را بفرمایید.با سپاس بیکران.بدرود.اذانی.SN=FFY5T—–028530 ضمنا با ایمیل مکاتبه نفرمایید چون بدون گوشی برایم سخت است.شماره تلفن بنده 0915—-525

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام جناب ادانی
      اینجا صرفا یک وبسایت خبری هست شما باید در این خصوص با شرکت هواوی تماس بگیرید. ما کاری از دستمون بر نمیاد متاسفانه

  2. محسن می‌گوید

    سلام
    گوشی هواوی g750 دارم وقتی دیتاروشن میکنم gps روشن می شود.لطفاراهنمایی کنید.
    تشکر

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      در تنظیمات بخش Location رو چک کنید