قیمت و زمان عرضه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل اعلام شد

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار سه آیفون تازه شرکت اپل معرفی شد. قیمت دو نسخه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز اعلام شدند.

0

امشب سه آیفون معرفی شد که دو نسخه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نسخه‌های ارزان قیمت‌تر هستند. آیفون 8 از قیمت 699 دلار شروع خواهد شد و آیفون 8 پلاس نیز 799 دلار قیمت خواهد داشت، هر دوی این محصولات از حافظه 64 گیگابایت شروع خواهند شد و تا 256 گیگابایت ارتقا خواهند یافت. آیفون 8 دارای یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی است و آیفون 8 پلاس نیز یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی درون خود دارد.

این دو گوشی تازه از شیشه و آلومینیوم ساخته شده‌اند و هر دو ضد آب و ضد گردوغبار هستند. هر دوی دارای صفحه‌نمایش HD رتینا، اسپیکر استریو با بیس عمیق‌تر، چیپ A11 Bionic، پردازنده گرافیکی مخصوص اپل، در نسخه پلاس دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و در نسخه معمولی یک دوربین 12 مگاپیکسلی هستند. همچنین پس از مدت‌ها انتظار شارژ بی‌سیم و تکنولوژی Qi نیز در این دستگاه‌ها استفاده شده است.

گوشی‌های جدید در سه رنگ، نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی موجود خواهند بود. اپل از 24 شهریور سفارش می‌پذیرد و 31 شهریور نیز عرضه محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.