watchOS 4 اپل با بهبود قابلیت مانیتورینگ ضربان قلب 28 شهریور ماه عرضه می‌شود

در همین لحظاتی که ما مشغول پوشش دادن اولین کنفرانس اپل در سالن استیو جابز در اپل پارک هستیم، این شرکت از نسخه جدید پلتفرم ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که علاوه بر فیس واچ‌های جدید، امکان نظارت بر ضربان قلب افراد در هر شرایطی را فراهم می‌کند.

0

watchOS 4 شامل قابلیت‎هایی جدیدی برای واچ‌‌فیس‌ها است که از جمله آن‌ها می‌توان به آپدیت واچ‌فیس‌ها بر اساس زمان و مکان اشاره کرد و یک واچ‌فیس مبتنی بر دستیار سیری نیز افزوده شده است. به زبان ساده‌تر فیس واچ‌های ساعت هوشمند مبتنی بر watchOS 4 شما به صورت خودکار و هوشمند در مکان‌های مختلف تغییر پیدا می‌کنند.

البته نسخه‌های پیش نمایش این پلتفرم از خیلی وقت پیش توسط توسعه دهندگان تست شده، با این حال نسخه نهایی که از هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت، ویژگی‌های جدیدی را برای بهره‌مندی از قابلیت‌های اپل واچ نسل سوم و به خصوص فناوری LTE آن به همراه خواهد آورد.

در watchOS 4 برنامه NEWS اضافه شده است و می‌توانید به آخرین اخبار در ساعت مچی هوشمند خود با سیستم‎عامل واچ‌او‎اس، دسترسی داشته باشید.Jeff Williams معتقد است که اپل واچ جدید به قدرتمندترین سنسور تشخیص ضربان قلب موجود تجهیز شده و به لطف پلتفرم آن، تنها کافیست دست خود را در حالت افقی قرار دهید تا در کمترین زمان ممکن ضربان قلب شما بر روی نمایشگر پدیدار شود.به اعتقاد وی، سنسور مذکور قادر است 97 درصد بیماری‌های قلبی را تشخیص دهد.

علاوه بر این در سیستم جدید، هنگام سنجش ضربان قلب، تایم استراحت و ریکاوری فرد نیز سنجیده شده و به صورت آلارم به وی اعلام خواهد شد. همچنین می‌توان اپل واچ را گونه‌ای تنظیم کرد که به محض نزدیک شدن ضربان قلب به عدد خاصی در هنگام ورزش کردن، در غالب یک اعلانیه کاربر را آگاه کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.