دانلود کنید: تمام والپیپرهای اختصاصی iOS 11 در آیفون‌های جدید اپل پیش از رونمایی رسمی

چند ساعتی بیشتر تا رونمایی رسمی آیفون‌های جدید اپل نداریم، اما اگر از طرفداران پروپاقرص آیفون‌های اپل هستید می‌توانید تمام والپیپرهای اختصاصی iOS 11 را در آیفون‌های جدید اپل قبل از رونمایی آن‌ها دانلود کنید.

0

اگر از طرفداران اپل باشید حتما در جریان هستید که کدهای نسخه iOS 11 قبل از انتشار رسمی به بیرون درز پیدا کرده است. این امر باعث شده است تا اطلاعات زیادی در خصوص امکانات آیفو‌ن‌های جدید بدست بیاید، جالب اینجاست که والپیپرهای آیفون‌های جدید اپل نیز در نسخه درز پیدا کرده iOS 11 به چشم می‌خورد.  در بین این والپیپرها، ۳ والپیپر به صورت اختصاصی برای صفحه‌نمایش OLED آیفون ایکس طراحی شده است و در آن‌ها شاهد حضور بیشتر طیف رنگ مشکی هستیم.

جالب است بدانید تمام قسمت‌های صفحه‌نمایش LCD در گوشی‌های هوشمند باید برای نمایش رنگ‌ها روشن باشد اما این داستان در پنل‌های OLED متفاوت است و طیف رنگ توسط پیکسل‌ها به صورت مجزا نمایش داده می‌شود. در نتیجه قسمت‌های مشکی یک تصویر برای نمایش در پنل‌ OLED نیاز به ساطع کردن رنگ مشکی ندارد. این امر باعث می‌شود تا با خاموش ماندن این پیکسل‌ها شاهد مصرف بهینه‌ صفحه‌نمایش آیفون باشیم.

در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر صبر شما سرآمده است و طاقت ندارید تا انتشار رسمی iOS 11 صبر پیشه کنید، می‌توانید والپیپرهای آیفون‌های جدید اپل را از این لینک دانلود نمایید. کاربران آی‌پدهای اپل هم با مراجعه به این لینک به والپیپرهای جدید iOS 11 دسترسی خواهند داشت.

منبع cultofmac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.