طعنه کوالکام به اپل با انتشار لیست تمام چیزهایی که اندروید زودتر به آنها رسیده است!

کوالکام که مشخص است با توجه به دعوای حقوقی میان دو شرکت، دل خوشی از اپل ندارد با طعنه‌ای به اپل فهرستی از تمام چیزهایی که کاربران اندروید زودتر از کاربران آیفون به آن‌ها رسیده‌اند را منتشر کرد.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتماً خبر بی‌گناه اعلام شدن اپل را در دعوای حقوقی بین اپل و کوالکام خوانده‌اید. اما ظاهراً کوالکام اگرچه این دعوای حقوقی پایان یافته حالا به بهانه مراسم امشب اپل برای معرفی آیفون‌های جدید طعنه جدید خود را با انتشار مطلبی در مورد فناوری‌هایی که کاربران اندروید به لطف فناوری‌های کوالکام زودتر از کاربران گوشی‌های آیفون به آنها رسیده‌اند، نثار این شرکت کرده است.

در این فهرست می‌توان به گلکسی اس 8 اشاره کرد که برای اولین بار از فناوری تشخیص عنبیه و تشخیص چهره کاربر استفاده کرده و یا گوشی شیائومی Mi MIX نیز اولین گوشی هوشمندی به حساب می‌آید که حاشیه صفحه‌نمایش با بدنه این گوشی بسیار کم است.

اکسپریا Z4 هم اولین گوشی اندرویدی است که توانست صفحه‌نمایشی مقاوم در برابر آب داشته باشد. اچ‌تی‌سی  One M8 به عنوان اولین گوشی هوشمندی به حساب می‌آید که در آن شاهد حضور دوربین دوگانه بودیم.

کوالکام در بلاگ خود متذکر شده فناوری‌هایی که این شرکت در گوشی‌های هوشمند به ارمغان آورده است بستر مناسبی را برای سایر پلتفرم‌ها نیز مهیا کرده است، کاملاً‌ مشخص است که منظور کوالکام از سایر پلتفرم‌ها، پلتفرم موبایل اپل است!

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.