اپ‌نت: سایه مرگ Shadow of Death

بازی بسیار جذاب و اکشن Shadow of Death از سری بازی‌هایی است که با وجود حجم بسیار کم اما گرافیک بسیار بالایی دارد. این بازی توسط استودیوی Zonmob Game برای کاربران موبایلی طراحی شده است.

0

اگر از علاقمندان به بازی‌های اکشن هستید این بازی برایتان در نوع خود متفاوت و جذاب خواهد بود. ظاهر هیجان‌انگجیز به همراه موسیقی واقعی و مهیج آن شمارا ساعت‌ها مجذوب و میخکوب می‌نماید. این بازی داستان سرزمینی‌است از شهر نور که در آن پادشاهی مهربان حکومت می کرد. عده‌ای از دانشمندان در آن آزمایشگاهی تاسیس کردند تا بر روی بیماری خاصی تحقیق کنند. از قضا روزی آزمایشگاه منفجر شده و انواعی از موجودات عجیب و خطرناک وارد شهر شدند و نیز فضای شهر به کلی دگرگون شد.

شما در نقش فردی جنگجو در این شهر تسخیر شده به مبارزه علیه دشمنان و این موجودات ترسناک خواهید پرداخت. به این صورت که با منتلر سمت چپ کاراکتر را به چپ و راست هدایت کرده و در سمت راست می‌توانید از گزینه‌هایی همچون استفاده از سلاح و نیز جهش به بالا و روبرو استفاده نمایید. باید در هر مرحله تعدادی مشخص از دشمنان و موانع را ازبین ببرید قبل از اینکه خودتان را از بین ببرند. در هر مرحله با کشتن موجودات به امتیازاتی دست می‌یابید که با کسب رتبه‌های بالاتر ابزار و سلاح‌هایتان را ارتقا داده و بر توانایی‌های شخص جنگجو بیفزایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.