اپل امیدوار است وسترن دیجیتال توشیبا را خریداری نکند!

شایعه شده که ممکن است اپل در آینده محصولات Western Digital را خریداری نکند، چراکه امکان دارد این شرکت تولیدکننده حافظه‌های دیجیتالی، کسب‌وکار تولید چیپست توشیبا را تصاحب کند.

0

انجام این کار، تولید حافظه‌های فلش NAND توشیبا را در اختیار کمپانی Western Digital قرار می‌دهد که اپل مشتری آن است.

رویترز می‌نویسد:

طبق گفته منابع در روز جمعه، اپل که از چیپست‌های حافظه فلش NAND توشیبا در آیفون‌هایش استفاده می‌کند، نگران از دست دادن قدرت مذاکره بر قیمت این فلش‌ها درصورتی‌که کسب‌وکار تولید حافظه‌ها در اختیار کمپانی Western Digital قرار بگیرد است.

به گفته یکی از منابع، درهرصورت اگر Western Digital یک سرمایه‌گذار کوچک باقی بماند، اپل یکی از بهترین مشتری‌های چیپست‌های توشیبا در حدود 50 میلیارد ین (460 میلیون دلار) به گروهی که شامل شرکت آمریکایی می‌شود برای کمک به تأمین بودجه یک پیشنهاد کمک خواهد کرد.

توشیبا به دنبال نهایی کردن تعدادی از پیشنهادهایی دریافتی برای کسب‌وکار چیپست خود است تا از گزارش ارزش خالص منفی و پیشی گرفتن بدهی‌ها از دارایی‌هایش برای دومین سال متوالی جلوگیری کند. گفته می‌شود هر سه پیشنهادی که توشیبا دریافت کرده است، به نحوی به کمپانی اپل مربوط می‌شوند، چراکه این کمپانی یکی از بزرگ‌ترین مشتری‌های توشیبا است.

منبع imore
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.