واتس‌اپ قابلیت تصویر در تصویر را برای تماس ویدئویی اضافه کرد

واتس‌اپ به‌تازگی و در آخرین به‌روزرسانی، قابلیت‌هایی را اضافه کرده است که پیش‌تر و در نسخه‌ی بتای این پیام‌رسان، شاهد آن‌ها بودیم.

4

کاربران هم‌اکنون می‌توانند از قابلیت‌های تصویر در تصویر برای تماس‌ها و اضافه‌کردن استاتوس‌های متنی در پیام‌رسان واتس‌اپ استفاده کنند. درباره‌ی استاتوس‌های متنی می‌توان به‌طور خلاصه گفت که حالا کاربران در استوری‌ها یا همان استاتوس‌های واتس‌اپ می‌توانند به‌جای عکس و ویدئو، فقط متن قرار دهند.

قابلیت تصویر در تصویر یکی از ویژگی‌های اندروید اوریو است که به کاربران اجازه می‌دهد هم‌زمان از چند اپلیکیشن استفاده کنند و یکی از پنجره‌ها به‌صورت کوچک روی صفحه نمایش داده می‌شود. واتس‌اپ نیز در آخرین به‌روزرسانی از این ویژگی اندروید استفاده می‌کند و کاربران می‌توانند تماس‌های تصویری خود را به حالت تصویر در تصویر منتقل کنند و هم‌زمان از دیگر اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

این قابلیت در حال حاضر تنها برای دستگاه‌های اندرویدی نسخه‌ی اوریو عرضه شده است.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. محبوبه می‌گوید

    با سلام.من سوالی داشتم نمیدونستم سوالمو کجا مطرح کنمو بذارم.این بود که اینجا نوشتم درست یا اشتباه.
    و سوالم: وقتی پیامی در واتساپ به دستمون میرسه و کسی که پیام رو فرستاده پاکش میکنه آیا راهی هست که بفهمیم چی نوشته بوده که پاکش کرده یا نه؟ اگر امکانش هست پاسخ رو به ایمیلم ارسال کنید.
    یک دنیا سپاس

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر راه حلی نداره

  2. farid می‌گوید

    با سلام آیا واتس آپ توی ایران فیل-تر هستش؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر