اپ‌نت: ساخت ویدئوهای تایم‌لپس با Framelapse Pro

ساخت ویدئوهای تایم‌لپس یا همان زمان‌گریز را با اپلیکیشن Framelapse Pro تجربه کنید. استودیوی Neximo Labs این امکان را برایتان فراهم کرده تا بتوانید بدون داشتن ابزاری گران‌قیمت و حرفه‌ای ویدئوهای جذاب تایم‌لپس تهیه نمایید.

0

حتما تاکنون شاهد ویدئوهای تایم‌لپس زیادی در شبکه‌های اجتماعی بودید و دوست داشتید بتوانید برای خودتان آن‌ها را داشته باشید. اپلیکیشن Framelapse Pro با کاربری ساده و آسان برای هرکسی که در این زمینه حرفه‌ای هم نباشد قابلیت‌های زیادی از خود به نمایش می‌گذارد. کافی‌ست به اپ مدت زمان موردنظرتان را معرفی کرده تا در نهایت ویدئویی با کیفیت HD برایتان ارائه دهد. این عملیات کاملا به صورت خودکار انجام می‌شود و شما فقط باید تنظیمات خاص خودتان را به اپلیکیشن ارائه دهید.

از سری تنظیماتی که می‌توان روی Framelapse Pro پیاده کرد می‌شود به قابلیت انتخاب تعداد فریم‌ها اشاره کرد و یا اجرای تنظیمات به صورت خودکار اشاره کرد. در جایی دیگر خواهید توانست برای ویدئوی خود افکت تعیین کرده و یا بر روی میزان نوردهی آن نیز کار کنید. بخش دیگری تحت عنوان ماشین‌حساب نیز در نظر گرفته شده تا مدت زمان ویدئو را بتوانید از درون اپ محاسبه نمایید. انجام زوم و تعادل رنگ‌ها نیز از گزینه‌هایی هستند که به صورت کاملا خودکار اجرا می‌شوند. در انتها می‌توانید به ویدئوی ساخته شده مسیر داده تا در حافظه دستگاه شما ذخیره شود و در فضای موردنظرتان به اشتراک گذاشته شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.