چگونه به آیفون 7 خود جک 3.5 میلی‌متری هدفون اضافه کنیم؟!

عدم حضور جک 3.5 میلی‌متری در آیفون 7، باعث شده است جوانی بتواند به آیفون 7 خود جک 3.5 میلی‌متری هدفون اضافه کند.

1

آیفون 7، ویژگی‌های بارز مختلفی داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حذف جک 3.5 میلی‌متری بود، در این زمینه باخبر شدیم فردی با نام Scotty Allen که پیش از این توانسته بود یک آیفون 6s را با استفاده از قطعات بازیافت شده گوشی‌های آیفون،‌ از نو بسازد در یک اقدام جالب موفق شده یک جک هدفون 3.5 میلی‌‌متری را به آیفون 7 اضافه کند.

آقای Scotty Allen در ویدئویی 33 دقیقه‌ای به تفضیل در خصوص روش اضافه کردن جک هدفون 3.5 میلی‌متری توضیح داده است، همان‌گونه که انتظار می‌رود این فرآیند ترفند‌های خاص خود را می‌طلبد.

وی در این ویدئو یک قسمت از تبدیل لایتنیگ به جک 3.5 میلی‌متری را جدا کرده و در آیفون تعبیه می‌کند. این جوان خلاق برد الکترونیکی دست‌سازی که ساخت خودش است را برای تعامل با تبدیل لایتنیگ به جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند.

اضافه کردن جک 3.5 میلی‌متری به آیفون 7 به روشی که Scotty Allen معرفی کرده است باز هم محدودیت‌هایی را به دنبال دارد و همچنان کاربر قادر به شارژ گوشی در حین اتصال جک هدفون 3.5 میلی‌متری به آیفون 7 نخواهد بود.

لازم به ذکر است که Scotty Allen نقشه ساخت برد الکترونیکی دست‌ساز خود را برای علاقه‌مندان به ساخت تبدیل لایتنیگ به جک 3.5 میلی‌متری، قرار داده است.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    اپل باید استخدامش کنه