اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت به‌اشتراک‌گذاری استوری‌ها در فیس‌بوک است

با این‌که خیلی‌ها از اینستاگرام به‌خاطر کپی‌کردن قابلیت استوری از اسنپ‌چت انتقاد کردند، اما به‌هرحال تعداد کاربران استوری اینستاگرام از کل کاربران اسنپ‌چت پیشی گرفته است!

1

اوایل سال جاری میلادی بود که استوری‌ها به فیس‌بوک آمدند، اما از آن زمان تا حالا کاربران چندانی جذب آن نشده‌اند. شاید همین دلیلی بر چرایی این باشد که اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت به‌اشتراک‌گذاری استوری‌ها در فیس‌بوک است. این ادعا از طرف وب‌سایت TheNextWeb منتشر شد و خیلی از وب‌سایت‌های دیگر از جمله TechCrunch نیز آن را تأیید کرده‌اند. حالا کاربران پروپاقرص این بخش از اینستاگرام که هم‌زمان در فیس‌بوک هم فعالیت دارند، می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند و مجبور به تکرار پست‌کردن استوری‌ها در فیس‌بوک نباشند.

طبق شواهد این قابلیت هم‌اکنون در کشور پرتغال فعال شده است. فیس‌بوک هم هیچ اظهار نظری درباره‌ی دیگر مناطقی که این ویژگی در آن‌ها عرضه شده است، نکرده است. البته جای هیچ تعجبی نیست؛ چراکه این شرکت معمولاً درباره‌ی قابلیت‌هایی که در مراحل آزمایشی هستند و به‌زودی به مرحله‌ی پایدار می‌رسند، اظهار نظری نمی‌کند. ازطرفی این کار باعث می‌شود تا بخش استوری‌های فیس‌بوک هم بتواند کمی رونق پیدا کند.

زاکربرگ اخیراً سخت مشغول این بوده است که قابلیت استوری را در تمام اپلیکیشن‌های تحت اختیار این شرکت قرار دهد؛ مثل مسنجر فیس‌بوک و پیام‌رسان واتس‌اپ. همان‌طور که اشاره شد، با این‌که ایده‌ی استوری کاملاً مربوط به اسنپ‌چت بود، اما به هر ترتیب فیس‌بوک با استفاده از قدرت و پشتوانه‌ی کاربران زیادش توانسته است به آن رونق خاصی ببخشد.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پریسا می‌گوید

    اون اول استوریهای اینستا گرامشو درست کنه یه عکس میذاری دو ساعت باید سایزشو دستکاری کنی و کج و راستش کنی تا کامل بیفته