شایعه: گوگل پیکسل 2 با استاندارد IP68 و صفحه‌نمایش همیشه روشن عرضه خواهد شد

حدود یک ماه تا رونمایی پیکسل 2 زمان باقی مانده است و در این بین گفته می‌شود پیکسل 2 با استاندارد IP68 و صفحه‌نمایش همیشه روشن عرضه خواهد شد.

0

هنوز تا رونمایی پیکسل‌های 2 گوگل چیزی حدود یک ماه زمان باقی مانده است اما انصافا باید گفت تاکنون اطلاعات جالبی از این گوشی‌های تراز اول به بیرون درز پیدا کرده است.

در این زمینه می‌توان به عکسی که وب‌سایت 9to5google از پیکسل 2 منتشر نموده اشاره کرد. از قرار معلوم قسمت پشت بدنه نسخه کوچکتر پیکسل 2 به رنگ نقره‌ای تیره است در صورتی که قسمت جلوی این گوشی خاکستری رنگ خواهد بود.

از طرف دیگر اخیرا شایع شده است که پیکسل 2 گوگل از استاندارد IP68 نیز بهره خواهد گرفت. با این حساب می‌توان گفت این گوشی در برابر گرد و غبار و همچنین آب مقاوم خواهد بود.

به احتمال زیاد در دوربین پیکسل 2 خبری از لرزش‌گیر اپتیکال نخواهد بود و این گوشی تراز اول از دوربینی با قابلیت لرزش‌گیر الکترونیکی  (EIS)، بهره خواهد برد. این امر باعث می‌شود تا کاربران عکس‌هایی باکیفیت بالاتری در شرایط نور کم بگیرند.

از آنجایی که احتمالاً خبری از درگاه هدفون 3.5 میلی‌متری در پیکسل 2 نیست گفته می‌شود که ممکن است گوگل در بسته‌بندی پیکسل 2 یک دانگل تبدیل کابل USB-C به جک 3.5 میلی‌متری هدفون تعبیه کند.

به لحاظ ظرفیت نیز به احتمال زیاد شاهد دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی از گوگل پیکسل 2 باشیم. در کنار این موارد گفته می‌شود که پیکسل 2 و پیکسل 2 XL تنها به لحاظ ابعاد صفحه‌نمایش با یکدیگر تفاوت دارند و دارای مشخصات سخت‌افزاری یکسانی خواهند بود.

شایع شده است که هر دو گوشی جدید پیکسل از اندروید اوریو 8.1 بهره بگیرند و در این گوشی‌ها شاهد ویژگی صفحه‌نمایش همیشه روشن نیز باشیم. به احتمال زیاد پیکسل‌های گوگل در تاریخ 13 مهر ماه راهی کارزار گوشی‌های هوشمند پرچمدار خواهند شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.