اندروید ۸.۱ نسخه آینده این سیستم‌عامل گوگلی خواهد بود

اندروید نسخه 8.0 چند هفته‌ای می‌شود که منتشر شده است و از قرار معلوم اندروید 8.1، نسخه بعدی این سیستم عامل موبایل گوگل خواهد بود.

0

گوگل چند هفته پیش با رونمایی از اندروید اوریو به عنوان هشتمین نسخه از اندروید، چشم هواداران را روشن کرد، این نسخه از اندروید هنوز نتوانسته‌ است راه خود را به گوشی‌های هوشمند اندرویدی باز کند اما انتظار می‌رود در بازه زمانی نه چندان دور، ابتدا شاهد اندروید اوریو در گوشی‌های نکسوس و پیکسل باشیم. بعد از آن هم بدون شک اندروید اوریو در گوشی‌های پرچمدار حضور پیدا خواهد کرد.

در این بین این سوال پیش می‌آید که بعد از اندروید 8.0، گوگل نسخه بعدی اندروید خود را با چه شمار‌ه‌ای شروع می‌‌کند. ظاهرا در کیت توسعه اندروید که به آن SDK نیز گفته می‌شود به شماره بعدی اندروید اشاره شده است و اندروید بعدی را با نام اندروید 8.1 خواهیم شناخت.

در حال حاضر نمی‌توان گمانه‌زنی‌های دقیقی در خصوص زمان انتشار اندروید 8.1 داشت اما گوگل در سال گذشته چند ماه پس از انتشار اندروید نسخه 7.0، نسخه 7.1 اندروید را برای گوشی‌های پیکسل منتشر کرد.

به این ترتیب می‌توان انتظار داشت پس از عرضه گوشی‌های پیکسل جدید در ماه آینده، چند ماه بعد شاهد انتشار اندروید 8.1 برای این گوشی‌ها باشیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.