گلکسی نوت 8 از روز اول با پلتفرم Daydream گوگل سازگار است

سامسونگ رفته‌رفته کار ارسال گوشی‌های گلکسی نوت ۸ پیش‌فروش‌شده را آغاز کرده است و برای برخی این سؤال پیش می‌آید که آیا پلتفرم واقعیت مجازی گوگل روی آن پشتیبانی می‌شود یا خیر.

0

سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس خود کم‌کاری کرد و علی‌رغم این‌که این گوشی‌ها از نظر سخت‌افزاری به‌صورت کامل از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل پشتیبانی می‌کردند، اما اخیراً و با تأخیر بسیار به‌روزرسانی مخصوص آن را برای این دستگاه‌ها منتشر کرد.

خبر خوب این است که سامسونگ از این اشتباه خودش درس گرفته است و گلکسی نوت ۸ از روز اول به‌همراه پشتیبانی پلتفرم Daydream گوگل عرضه می‌شود و برای استفاده از آن نیاز به به‌روزرسانی نرم‌افزاری از طرف این شرکت نخواهد بود.

یکی از سخنگوهای سامسونگ این خبر را در مصاحبه با نشریه‌ی آلمانی NieuweMobiel تأیید کرده است و کاملاً رسمی است. مانند اکثر بخش‌های گوشی‌های هوشمند سامسونگ، کاربران حق انتخاب بین گزینه‌های سامسونگ و گوگل را در بخش واقعیت مجازی نیز دارند؛ یعنی می‌توانند از بین هدست‌های Gear VR یا هدست‌های سازگار با Daydream گوگل هرکدام را انتخاب کنند.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.