مراسم سرفیس مایکروسافت آبان‌ماه برگزار خواهد شد

در آبان‌ماه امسال رئیس بخش سرفیس مایکروسافت، طی نطقی در لندن از محصولات جدید سری سرفیس رونمایی می‌کند.

0

غول دنیای نرم‌افزار مراسم سالانه‌ی Decoded Event را در روزهای نهم و دهم آبان‌ماه برگزار می‌کند و مایکروسافت امروز اعلام کرد که پانوس پانای، رئیس بخش سرفیس این شرکت نیز سخنرانی خواهد داشت. مایکروسافت معمولاً سرفیس‌های جدید خودش را در آبان‌ماه معرفی می‌کند و طبق اعلام منابع آگاه، امسال نیز شاهد حداقل یک محصول جدید در این رویداد خواهیم بود.

مایکروسافت پیش‌تر قول داده بود که نسخه‌ی LTE سرفیس پرو را معرفی کند و انتظار می‌رود که این شرکت در کنار Surface Pro LTE، جانشین‌هایی برای Surface Book یا Surface Hub هم معرفی کند. مایکروسافت هم‌چنین برنامه دارد تا در سال جاری میلادی، لپ‌تاپ‌های ویندوزی برپایه‌ی معماری پردازنده‌ی ARM را هم از طریق دیگر شرکت‌ها وارد بازار کند. مشخص نیست که آیا مایکروسافت خودش دست به تولید سرفیسی با پردازنده‌ی ARM می‌زند یا خیر، اما این شرکت صراحتاً اعلام کرده است که با هم‌کاری دیگر شرکت‌ها، دستگاه‌هایی مبتنی بر ویندوز با پردازنده‌ی کوالکام عرضه خواهد کرد.

یکی از سخن‌گوهای مایکروسافت در این رابطه گفته است:

ما به‌دنبال عرضه‌ی ویندوز ۱۰ روی دستگاه‌هایی با پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون در سال جاری میلادی هستیم. مایکروسافت و کوالکام به هم‌کاری نزدیک خود با شرکت‌هایی مثل ایسوس، اچ‌پی و لنوو ادامه می‌دهند تا دستگاه‌های همیشه‌متصل با قابلیت LTE همیشه‌فعال و عمر باتری بالا را به بازار عرضه کنند.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.