تماشا کنید: تصاویر هوایی از مقر جدید اپل و محل رونمایی از آیفون 8

از قرار معلوم اپل حسابی به فکر تدارک مراسمی درخور برای رونمایی از دهمین آیفون خود است، در همین زمینه تصاویر هواویی از مقر جدید اپل و محل رونمایی از آیفون 8 منتشر شده است که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده‌ باشید حتماً به خاطر دارید که چندی پیش برای شما گفتیم اپل برای رونمایی آیفون 8 در تاریخ 21 شهریور ماه رسما دعوت‌نامه ارسال کرده است. در این دعوتنامه چیز خاصی به چشم نمی‌خورد و اپل متذکر شده است که برای بازدید از محل ما تشریف بیاورید.

این گفته از رونمایی آیفون 8 در سالن جدیدی حکایت داد که با نام استیو جابز فقید نامگذاری شده است. اگر خاطر شما باشد استیو جابز بود که حدود 10 سال پیش در تاریخ 19 دی ماه سال 1385 رسما از اولین آیفون اپل رونمایی کرد.

استیو جابز در مراسم رونمایی اولین آیفون چیزی کم نگذاشت و با این حساب رونمایی از دهمین آیفون در سالنی که به نام استیو جابز نامگذاری شده است به نوعی می‌تواند حال و هوای همان زمان را در ذهن علاقه‌مندان اپل تداعی کند.

سالن استیو جابز، همانند سایر بناهایی که اپل ساخته است زیبایی خاص خود را دارد، این سالن بر روی ستون‌های شیشه‌ای با بلندی 6 متر بنا شده است و هزار نفر را در خود جای می‌دهد و حدود 11 هزار متر مربع مساحت دارد.

به همین منظور شاهد انتشار ویدئویی هستیم که پارک اپل و سالن استیو جابز را که محل رونمایی اپل است به تصویر کشیده است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.