گوشی اقتصادی ZTE Blade A2S با صفحه‌نمایش 1080p معرفی شد

در حالی که برندهای بزرگ جهانی تمرکز اصلی خود را بر روی عرضه گوشی‌هایی پرچم‌دار و گران قیمت معطوف کرده‌اند، به طوری که چندی پیش گلکسی نوت 8 با قیمتی بالای 900 دلار معرفی گردید، شرکت زد‌تی‌ای به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان چینی ساعتی پیش از گوشی هوشمندی با تراشه هشت هسته رونمایی کرد که قرار است با برچسب 150 دلاری به بازار عرضه شود.

0

پیش از پرداختن به مشخصات این محصول بایستی یادآور شویم که زد تی ای سال گذشته نیز گوشی هوشمندی با قیمت پایه 150 دلاری به بازار عرضه کرد، با این حال ZTE Blade A2S به مراتب از مشخصات بالاتری نسبت به ZTE Blade X Max برخوردار است.

بر این اساس گوشی هوشمند ZTE Blade A2S که از هم‌اکنون نیز با قیمت مذکور از طریق خرده فروشی آنلاین JD.com صرفاً برای کاربران چینی قابل پیش سفارش است، از نمایشگری 5.2 با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره برده که توسط گوریلا گلس 3 از آن محافظت می‌شود.

قلب این گوشی تمام فلزی را قرار است تراشه هشت هسته‌ای  MT6753 مدیاتک با کلاک فرکانس 1.3 گیگاهرتز به تپش درآورد. مدل پیش‌فرض با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به بازار عرضه خواهد شد، اما مدل ارزان‌تری نیز با 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز قابل سفارش است؛ البته هر دو مدل از کارت حافظه جانبی و دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های این میان رده می‌توان به سنسور اثر انگشت،دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر به صورت فول اچ‌دی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2440 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.