با ویژگی‌های جدید نسخه 4.3 تلگرام آشنا شوید

تلگرام به تازگی نسخه 4.3 اپلیکیشن خود را با قابلیت‌های جدیدی مثل نشان‌گر پاسخ به پیام‌ها، استیکرهای مورد علاقه، استیکرهای گروه و دعوت دوستان آپدیت شده است.

5

تلگرام دو سال پیش امکان پاسخ دادن به پیام‌های خاص را با گزینه Reply فراهم کرد. از آن موقع تاکنون اندازه گروه‌ها در تلگرام از 200 عضو حداکثر به 10 هزار عضو رسیده و به همین دلیل وقتی فردی به پیام شما پاسخ می‌دهد شاید متوجه آن نشوید. به همین دلیل در نسخه جدید تلگرام در کنار تعداد پیام جدید درون هر گروه یک علامت @ نیز ظاهر خواهد شد وقتی فردی شما را منشن کرده و به شما پاسخ داده است.

علاوه بر این وقتی وارد آن گفتگو شوید با فشردن دکمه @ می‌توانید مستقیماً به آن پیام بروید و پاسخ خودتان را بخوانید.

در تلگرام نسخه 4.3 همچنین اگر بیش از 5 مجموعه استیکر انتخاب کرده باشید حالا می‌توانید استیکرهای مورد علاقه خود را در بخش favorites اضافه کنید تا در زبانه ستاره شکل اضافه شود. همچنین گروه‌های با 100 عضو یا بیشتر می‌توانند یک مجموعه استیکر را به عنوان استیکر رمسی گروه انتخاب کنند.

بخش دعوت دوستان نیز به کلی متحول شده و مخاطبانی از شما که عضو تلگرام نیستند اما دوستان عضو تلگرام دارند در بالای لیسا قرار خواهند گرفت. در نسخه 4.3 تلگرام همچنین سرعت همگام‌سازی چت‌ها بیشتر شده و در بخش Shared Media و هنگام مشاهده تصاویر می‌توانید مستقیماً به همان زمان از چت مراجعه کنید. علاوه بر این قدرت سیگنال در تماس صوتی نیز نمایش داده خواهد شد و در iOS نیز می‌توانید پس از paste کردن تصویر در چت و پیش از ارسال، آن را ویرایش کنید.

تلگرام نسخه 4.3 را می‌توانید برای اندروید، iOS، ویندوزفون، ویندوز یا مک دانلود کنید.

منبع telegram
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. نرگس می‌گوید

    سلام ببخشید من تمام مراحل حذف کردن تبلیغات تلگرام رو رفتم ولی هیچ تاثیری نداره چه باید کرد؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      کدوم مراحل؟ منظورتون از تبلیغات تلگرام چیه!؟ فقط و فقط و فقط از خود تلگرام استفاده کنید نه از برنامه‌های جانبی

      1. نرگس می‌گوید

        در اپلیکیشن تلگرام به قسمت Settings بروید.در قسمت Privacy and Security گزینه Groupsرا انتخاب کنید.در این صفحه اگر گزینه Everybody‌ را انتخاب کنید، همه افراد و اگر گزینه My Contacts را انتخاب کنید، تنها افرادی که در لیست مخاطبان شما قرار دارند می‌توانند شما را به گروه یا کانال خاصی اضافه کنند.در پایین صفحه نیز گزینه‌های Never Allow‌ وAlways Allow قرار دارد. در Never Allowمی‌توانید این دسترسی را برای افراد مشخصی مسدود کنید و در Always Allow می‌توانید دسترسی اضافه کردن شما به گروه و کانال را برای افراد مشخصی باز نگه دارید.

        تمام این مراحل رو رفتم باز تا نت رو روشن میکنم کانال تلگرام برای عضو شدن برام میاد از هیچ برنامه جانبی هم استفاده نمیکنم

         

        1. علی ارغوان می‌گوید

          مشکل از بدافزاره. احتمالاً اپلیکیشن نصب کردید که در پس زمینه در حال اجراست و لینک تلگرام تبلیغاتی رو اجرا می ‌کنه. حتی گاهی اوقات مودم (روتر) اینترنت هم ممکنه hijack بشه و این مشکلات رو ایجاد کنه (اگر پسورد پنل ادمینش رو عوض نکرده باشید)
          متاسفانه تشخیص اینکه مشکل از چه برنامه ای هست سخته بهترین راه فکتوری ریسته. و اگر درست نشد مشکل از مودمه و باید کامل تنظیماتش ریست و دوباره تنظیم بشه.

  2. مرتضی می‌گوید

    واقعا همچین گزینه ای کم بود
    دمش گرم