اکسپریا XZ پریمیوم سونی قابلیت اسکن سه‌بعدی را با آپدیت اندروید 8 دریافت خواهد کرد

سونی تأیید کرده است که اپلیکیشن اسکن سه‌بعدی این شرکت که در نمایشگاه IFA معرفی شد و روی گوشی‌های جدید این شرکت وجود دارد، به اکسپریا XZ پریمیوم هم می‌آید.

0

این اپلیکیشن که 3D Creator نام دارد و روی گوشی‌های جدید اکسپریا XZ1 و XZ1 Compact وجود دارد، از طریق به‌روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو به گوشی هوشمند اکسپریا XZ پریمیوم نیز خواهد آمد. سونی این خبر را دو روز پیش از طریق حساب توییتر خود منتشر کرده است.

این اپلیکیشن همان‌طور که از نامش پیداست، می‌تواند اسکن سه‌بعدی تهیه کند. اگر تابه‌حال با این اپلیکیشن آشنایی پیدا نکرده‌اید، می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید:

علاوه‌براین، سونی خبر دیگری را درباره‌ی به‌روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو برای اکسپریا XZ پریمیوم منتشر کرده است. طبق این خبر آپدیت اندروید ۸ بهبودهایی را نیز برای دوربین اکسپریا XZ پریمیوم به همراه خواهد داشت.

طبق گزارش‌ها این بهبودها شامل اضافه‌شدن حالت عکاسی پیوسته با فوکوس خودکار و Predictive Capture است. با استفاده از Predictive Capture، دوربین حرکت اجسام را تشخیص می‌دهد و هنگامی که کاربر برای گرفتن عکس آماده می‌شود، تصاویری را به‌طور خودکار ثبت می‌کند.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.