آلکاتل چهار گوشی جدید در IFA 2017 رونمایی کرد

آلکاتل دست پر به نمایشگاه IFA 2017 آمده است و شاهد رونمایی چهار گوشی جدید از جانب آلکاتل در IFA 2017 هستیم.

0

آلکاتل هواداران خود را با رونمایی 4 گوشی هوشمند جدید حسابی تحویل گرفت. اولین گوشی هوشمندی که آلکاتل در IFA 2017 رونمایی کرد را با نام تجاری Alcatel Idol 5S خواهیم شناخت.

در گوشی Idol 5S شاهد حضور پردازنده مدیاتک Helio P20 هستیم. صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی از نوع IPS LCD به همراه دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 به عنوان ویژگی‌های اصلی این گوشی تازه معرفی شده به حساب می‌آید.

دوربین سلفی Idol 5S نیز 8 مگاپیکسل است و یک باتری 2850 میلی‌آمپرساعتی درکنار 3 گیگابایت رم سایر مشخصات سخت‌افزاری آلکاتل Idol 5S را تشکیل می‌دهد.

آلکاتل در حین معرفی Idol 5S متذکر شد که این گوشی هوشمند از هم اکنون برای ساکنین اروپا با قیمت 399.99 یورو قابل خرید است.

آلکاتل Idol 5 گوشی بعدی است که شاهد رونمایی آن هستیم. این گوشی هوشمند به لحاظ دوربین تفاوت‌های زیادی با  Idol 5S دارد. در Idol 5 یک دوربین 13 مگاپیکسلی جای گرفته است و یک سنسور 5 مگاپیکسلی وظیفه عکس‌های سلفی این گوشی را برعهده دارد.

چیپست آلکاتل Idol 5 نیز با Idol 5S تفاوت‌ دارد. در این گوشی هوشمند شاهد حضور یک چیپست چهار هسته‌ای مدیاتک MT6753 هستیم.

آلکاتل در حین رونمایی گوشی Idol 5 اعلام کرد که این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای با قیمت 239.99 دلار راهی بازار می‌شود.

سومین گوشی از گوشی‌های تازه معرفی شده آلکاتل را با نام ALCATEL A7 XL می‌شناسیم. در این گوشی هوشمند یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.0 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن فول‌ اچ‌دی جای گرفته است. باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی و پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6750S به همراه 3 گیگابایت رم سایر مشخصات اصلی گوشی A7 XL را تشکیل می‌دهد.

نقطه قوت اصلی Alcatel A7 XL دوربین این گوشی است، یک سنسور 12 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی در آلکاتل A7 XL جای گرفته است تا این گوشی به خوبی افکت‌های blur را در عکس‌های پرتره اعمال کند.

آخرین گوشی معرفی شده از جانب آلکاتل را با نام A7 خواهیم شناخت. در این گوشی هوشمند خبری از دوربین دوگانه نیست، و یک دوربین 16 مگاپیکسلی با باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی در کنار یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی جای گرفته است.

گوشی A7 XL در رنگ‌های مشکی و طلایی با قیمت 270.99 دلار در آبان ماه امسال راهی بازار خواهد شد در حالی که آلکاتل A7 از هم اکنون با قیمت 229.99 دلار در اختیار مشتریان قرار دارد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.