گوگل از همین حالا کار بر روی اندروید P را آغاز کرده است!

چیزی از انتشار رسمی اندروید اوریو نمی‌گذرد اما گوگل سخت مشغول کار است و از همین حالا کار بر روی اندروید P را آغاز کرده است.

0

چیزی حدود 10 روز از انتشار رسمی اندروید اوریو می‌گذرد اما از قرار معلوم گوگل از هم اکنون مشغول به کار برای توسعه اندروید P است.

در وب‌سایت معروف پروژه متن باز اندروید (AOSP) شاهد انتشار دستوری با عنوان master-p هستیم. همان‌گونه که احتمالاً شما هم حدس زده‌اید کاراکتر P در این دستور بیانگر نام مستعار اندروید P به عنوان نسخه بعدی اندرویدی است که در سال 2018 قرار است رسما رونمایی شود.

با این حساب می‌توان گفت بدون شک نام رسمی نسخه بعدی اندروید با حرف P شروع می‌شود و از آنجایی که گوگل رسم دارم نام شکلات و شیرینی‌ها را برای نسخه‌های اندروید انتخاب کند گمانه‌زنی‌ها در خصوص نام نسخه بعدی اندروید که با حرف P شروع می‌شود از هم اکنون آغاز شده است. این نام می‌تواند Popsicle (بستنی چوبی)، Peanut Butter (کره بادام زمینی)، Pineapple (آناناس)، Peppermint (نعنا) یا اسم هر خوراکی دیگری باشد که با حرف P شروع می‌شود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.