استوری‌ها به وب‌سایت اینستاگرام آمدند

اگر فکر می‌کردید با استفاده از نسخه‌ی وب می‌توانید از شر استوری‌های فراوان خلاص شوید، باید بگوییم که اینستاگرام استوری‌ها را به نسخه‌ی وب هم آورده است!

0

هم‌اکنون کاربرانی که به هر دلیل اقدام به نصب اپلیکیشن روی گوشی هوشمند خود نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به نسخه‌ی موبایل وب‌سایت اینستاگرام بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، استوری‌ها را مشاهده کنند. از طرف دیگر کسانی که دوست نداشتند استوری‌ها را در اپلیکیشن ببینند و از وب‌سایت اینستاگرام برای گشت‌وگذار در آن استفاده می‌کردند، حالا دیگر فضای کم‌تری برای فرار از استوری‌ها دارند.

نسخه‌ی دسکتاپ وب‌سایت اینستاگرام البته هنوز هم به دلایلی که مشخص نیست، استوری‌ها را نشان نمی‌دهد و استفاده‌ی زیادی هم ندارد؛ چراکه نمی‌توان از طریق آن تصویری آپلود کرد و به‌همین دلیل استوری‌ها بی‌فایده خواهند بود. علاوه‌براین مشاهده‌ی استوری‌ها در نسخه‌ی دسکتاپ وب‌سایت چندان کار جالبی نیست و کاربرد زیادی ندارد.

هم‌اکنون کاربران نسخه‌ی موبایل وب‌سایت اینستاگرام می‌توانند به مشاهده‌ی استوری‌ها بپردازند، اما هنوز قابلیت گذاشتن استوری از طریق وب‌سایت به آن اضافه نشده است.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.