لنوو لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Yoga 920 را با میکروفون‌های استثنایی معرفی کرد

بر کسی پوشیده نیست که روزبه‌روز طب استفاده از لپ‌تاپ‌های هیبریدی در بین اقشار مختلف کاربران بالا می‌رود و زیاد دور از انتظار نیست که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جایگزین شدن این محصولات به جای لپ‌تاپ‌های عادی و یا حتی PCهای خانگی باشیم. البته این افزایش محبوبیت به لطف محصولات شرکت‌هایی مانند لنوو که ساعاتی پیش از لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Yoga 920 در نمایشگاه IFA2017 رونمایی کرد، به دست آماده است.

0

لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Yoga 920 همان‌طور که از نامش پیداست، قابلیت یک لپ‌تاپ سرسخت و مخصوص کسب‌وکار را به کاربر ارائه داده و علاوه بر آن به دلیل برخورداری از لولایی که قابلیت مانور 360 درجه نمایشگر لمسی را ایجاد کرده، در آن واحد می‌تواند نقش یک تبلت را هم برای شما بازی کند.

سری محصولات یوگای شرکت لنوو همیشه وقت از کیفیت و زیبایی خاصی برخورداری بوده‌اند و یوگا 920 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به دلیل بهره‌مندی از بدنه‌ای آلومینیومی، نمایشگر 13.5 اینچی با وضوح تصویر 4K و تاچ پد بزرگ، برای انواع کاربران به خصوص قشر کسب و کار مناسب است.

سال گذشته شاهد تجهیز اغلب تبلت و لپ‌تاپ‌های هیبریدی ویندوزی به قلم استایلوس بودیم که شیوه تعامل با محیط کاربری ویندوز 10 را تغییر داد. امسال به نظر می‌رسد این شیوه کمی تغییر پیدا خواهد کرد و با تجهیز محصولات بالا رده ویندوزی به میکروفون‌های استثنایی، حتی دیگر نیاز نیست که برای کنترل سیستم خود در آنجا حضور داشته باشید!

تعجب نکنید، چرا که لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Yoga 920 از میکروفون‌های استثنایی (far-field) بهره برده که امکان تعامل کاربر با دستیار صوتی کورتانا در ویندوز 10 از فاصله 36 متری حتی در حالت بسته بودن دستگاه را می‌دهد! این بدان معناست که حتی از فواصل دور نیز می‌توانید با دستیار صوتی ویندوز 10 ارتباط برقرار کرده و از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید.

البته ویژگی‌های لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Yoga 920 به همین‌جا ختم نمی‌شود، چرا این که این محصول از تراشه‌های نسل هشتمی اینتل، 1 ترابایت حافظه SSD، حافظه رم 16 گیگابایتی، درگاه Thunderbolt 3 و دوربین تشخیص چهره سازگار با ویندوز هلو و قابلیت کار با نسل دوم قلم اکتیو که حساسیت بیشتری نسبت به مدل اولیه داشته و در آن دیگر خبری از لگ‌های بی‌مورد نیست، بهره می‌برد.

طبق اعلام شرکت سازنده این محصول در سه مدل نقره‌ای، برنزی و مسی قرار است با پایه قیمت 1329.99 دلاری از آبان ماه به بازار ایالات‌متحده عرضه شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.