دانلود کنید: تمام والپیپرهای جدید LG V30

گوشی V30 ال‌جی به تازگی معرفی شده است، در کنار تمام ویژگی‌هایی که در پرچمدار جدید ال‌جی شاهد هستیم، V30 والپیپرهای زیبایی نیز دارد که در ادامه می‌توانید دانلود کنید.

0

کاملا مشخص است که ال‌جی زحمت زیادی کشیده است تا V30 به عنوان پرچمدار جدید این شرکت بتواند به خوبی در جلوی رقیبان عرض اندام کند.

از طرف دیگر در V30 شاهد والپیپرهای بسیار زیبایی نیز هستیم که استفاده از آن‌ها تنها مختص به کاربران V30 نیست و سایر کاربران گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند از این والپیپرها استفاده کنند.

البته بد نیست بدانید ابعاد والپیپرهای V30 برابر با 2880 در 1440 پیکسل است و صفحه‌نمایش گوشی شما نیز باید چنین وضوحی داشته باشد تا به خوبی این والپیپرها نمایش داده شود.

در گالری زیر والپیپرهای V30 را مشاهده کرده و هر کدام که مد نظرتان است بر روی کامپیوتر ذخیره و به گوشی همراه جهت استفاده در پشت زمینه انتقال دهید. همچنین برای دانلود یکجای تمامی تصاویر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.