ریزر نسخه ارزان‌تر لپ‌تاپ Blade Pro خود را با GTX 1060 معرفی کرد

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند هستید که نیاز به یک تریلی برای حمل آن نباشد(!) نسخه‌ی قبلی لپ‌تاپ ۱۷.۳ اینچی Razer Blade Pro می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد؛ اما قیمت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل ریزر یک نسخه ارزان‌تر از آن را آماده کرده است.

0

نسخه‌ی قبلی این لپ‌تاپ ۳۹۹۹ دلار قیمت داشت، ولی ریزر امروز نسخه‌ی ارزان‌تر این لپ‌تاپ را با قیمت ۲۲۹۹ دلار معرفی کرده است که کاهش قابل توجهی نسبت به مدل قدیمی‌تر آن است.

نسخه‌ی قبلی در کنار نسخه‌ی جدید

بااین‌حال این کاهش قیمت بی‌دلیل نیست و سخت‌افزار این لپ‌تاپ گیمینگ فدای قیمت نسبتاً پایین آن شده است. Blade Pro جدید به‌جای کارت گرافیک GeForce GTX 1080 در مدل قبل، دارای کارت گرافیک GTX 1060 است و به‌جای صفحه‌نمایش لمسی 4K دارای فناوری G-Sync، دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی با وضوح 1080p است. هم‌چنین کیبورد آن نیز دیگر مکانیکی نیست.

علاوه‌براین Blade Pro جدید سبک‌تر است، مصرف باتری کم‌تری دارد و هنگام کار خنک‌تر است. آداپتور برق آن نیز ۱۶۵ واتی است. این لپ‌تاپ با ۱۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود که خود کاربر می‌تواند آن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهد. هم‌چنین حافظه‌ی اس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایتی PCIe و هارددیسک ۲ ترابایتی آن نیز قابل ارتقا هستند. نهایتاً یک پردازنده‌ی قدرتمند نسل هفتم Core i7 7700HQ در آن گنجانده شده است.

اساساً می‌توان این نسخه را تلفیقی از لپ‌تاپ‌های ۱۴ و ۱۷ اینچی سری Blade ریزر دانست که با قیمت مناسبی روانه‌ی بازار می‌شود. بااین‌حال باز هم از نظر قیمتی گران‌تر از لپ‌تاپ‌های مشابه از شرکت‌های MSI و Asus است. طبق اعلام ریزر، این لپ‌تاپ در یک ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.