سونی یک اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار صوتی گوگل معرفی کرد

سونی با معرفی یک اسپیکر هوشمند جدید حضور خود را در بازار اسپیکرهای هوشمند اعلام کرد، اسپیکر هوشمند به دستیار صوتی گوگل مجهز است.

0

سونی اسپیکر هوشمند جدیدی را معرفی کرده است که شباهت‌های زیادی به HomePod اپل دارد با این تفاوت که در اسپیکر هوشمند سونی به جای سیری شاهد حضور دستیار صوتی گوگل هستیم.

این اسپیکر هوشمند که آن را با مدل تجاری LF-S50G در بازار خواهیم شناخت به ادعای سونی عملکردی شبیه به Google Home دارد. اسپیکرهای هوشمند مختلفی را در بازار شاهد هستیم اما سونی مدعی است اسپیکر هوشمند تازه معرفی شده این شرکت به لحاظ کیفیت پخش صدا یک سر و گردن بالاتر از محصولات همرده خود است.

پخش صدا با جزئیات دقیق بیس و سایر زیرو‌بم‌های موجود در آهنگ از ویژگی‌های این اسپیکر هوشمند به حساب می‌آید، سونی مدعی است این محصول می‌تواند صدای کاملاً فراگیری را در اتاق پخش کند.

به لحاظ اتصال نیز در اسپیکر هوشمند سونی شاهد NFC, WiFi و پشتیبانی از ویژگی کنترل صدا در چندین اتاق هستیم. این اسپیکر هوشمند جدید سونی در دو رنگ سیاه و سفید راهی بازار خواهد شد و در برابر ریختن آب مقاوم است.

انصافا باید گفت اسپیکر هوشمند سونی امکانات بیشتری نسبت به Google Home دارد، این اسپیکر به خوبی فرمان‌های حرکتی را برای اجرای موسیقی و کم و زیاد کردن صدا تشخیص می‌دهد.

به این ترتیب زمانی که دوستان و آشنایان در منزل شما جمع باشند و همهمه صدا باعث عدم دریافت پیام‌های صوتی از جانب اسپیکر هوشمند سونی شود، از طریق فرمان‌های حرکتی می‌توانید از راه دور آهنگ‌های مورد نظر را پخش کرده یا صدا را کم و زیاد کنید. سونی وعده داده است تا اسپیکر هوشمند مدل LF-S50G این شرکت تا آبان ماه امسال با قیمتی حدود 199.99 دلار راهی بازار شود.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که گوگل کیت توسعه دستیار صوتی هوشمند خود را منتشر کرده است و در نتیجه شاهد اسپیکرهای هوشمند دیگری نیز در مراسم IFA 2017 هستیم. در این زمینه می‌توان به اسپیکر هوشمند Zolo Mojo اشاره کرد که تنها 70 دلار قیمت دارد اما بعید به نظر می‌رسد به لحاظ کیفیت صدا بتواند با اسپیکر هوشمند LF-S50G مقابله کند. از طرف دیگر به احتمال زیاد پاناسونیک نیز ممکن است یک اسپیکر هوشمند را در IFA 2017 رونمایی کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.