سامسونگ ساعت هوشمند گیر اسپورت را با تمرکز روی ورزش معرفی کرد

همان‌طور که در شایعات داشتیم سامسونگ سرانجام دقایقی پیش ساعت هوشمند Gear Sport خود را معرفی کرد. این ساعت که شباهت زیادی به Gear S3 دارد حالا می‌تواند تا 5 اتمسفر فشار آب را نیز تحمل کند.

0

گیر اسپورت جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ حالا بر روی ورزش و تندرستی تمرکز بیشتری خواهد داشت. این ساعت دارای صفحه‌نمایش دایره‌ای به قطر 1.2 اینچ و با وضوح 360 در 360 پیکسل از نوع Super AMOLED است که با پوشش محافظ گوریلا گلس نیز پوشیده شده است. سامسونگ می‌گوید رابط کاربری Tizen OS را بهبود داده و حالا این ساعت برای فعالیت‌های ورزشی مناسب‌تر خواهد بود.

گیر اسپورت همچنین به استاندارد نظامی MIL-STL-810G مجهز شده تا در برابر ضربات نیز مقاوم باشد و از این پس می‌تواند تا فشار 5 اتمسفر زیر آب را دوام بیاورد. علاوه بر این با وجود اپلیکیشن آموزش و بهبود شنای Speed On این ساعت برای شناگران ایده‌آل بوده و سرانجام می‌تواند رقیبی برای اپل واچ سری دوم باشد.

گیر اسپورت همچنین طبق انتظار به حسگر ضربان قلب مجهز شده که همیشه فعال و درحال اندازه‌گیری است و به لطف GPS نیازی به همراه داشتن گوشی خود برای ثبت دقیق فعالیت‌های ورزشی نخواهید داشت. گیر اسپورت علاوه بر اپلیکیشن‌های ورزشی مثل MyFitnessPal و Endomodo از اسپاتیفای نیز برای گوش دادن به موزیک پشتیبانی می‌کند و در نهایت می‌تواند فعالیت‌های ورزشی مثل دویدن، راه رفتن، دوچرخه‌سواری و … را به‌صورت خودکار و هوشمند تشخیص دهد.

گیر اسپورت با پشتیبانی از پلتفرم اینترنت اشیای سامسونگ می‌تواند برای کنترل لوازم خانگی خوشمند شما نیز به‌کار رود و با NFC برای پرداخت‌های موبایلی Samsung Pay نیز آماده است.

گیر اسپورت در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد اما کاربران می‌توانند به راحتی بند آن را با هر بند 20 میلی‌متری استاندارد ساعت مچی تعویض کنند. قیمت و زمان عرضه Gear Sport هنوز مشخص نشده است اما انتظار داریم قیمت حدودی این ساعت چیزی بین 250 تا 350 دلار باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.