ایسر کامپیوتر گیمینگ Predator Orion 9000 را با دو چرخ برای جابجایی آسان معرفی کرد!

ایسر ساعاتی پیش در نمایشگاه IFA 2017 برلین قوی‌ترین کامپیوتر گیمینگ خود را با نام Predator Orion 9000 معرفی کرد که در زیر آن حتی دو چرخ برای جابجایی آسان‌تر تعبیه شده است!

0

این کامپیوتر که از سیستم خنک‌کنندگی مایع بهره می‌برد دارای 4 درگاه PCI-e برای پشتیبانی از 4 کارت گرافیک به صورت همزمان عرضه خواهد شد و علاوه بر این از 128 گیگابایت رم و 44 ترابایت حافظه نیز پشتیبانی خواهد کرد. Orion 9000 را می‌توانید با پردازنده جدید فوق قدرتمند Core i9 اینتل با 18 هسته پردازشی نیز سفارش دهید.


تمرکز ایسر در این مدل بر روی طراحی خوب کیس بوده تا علاوه بر زیبایی و قابلیت شخصی‌سازی رنگ‌ها و البته نورپردازی RGB جریان هوا نیز به خوبی انجام شود. ایسر علاوه بر دو دسته برای حمل آسان دو چرخ نیز زیر کیس قرار داده تا اگر آن را با چندین هارد دیسک و کارت گرافیک سنگین کردید جابجایی آن ساده باشد.
از آن‌جا که این مدل به درخواست کاربر قابل سفارش خواهد بود می‌توانید آن را از قیمت نسبتاً مناسب 2000 دلار برای نسخه پایه تا بیش از ده هزار دلار سفارش دهید. به این ترتیب بسته به کاربرد خود می‌توانید تا چند کارت گرافیک GTX 1080Ti، پردازنده‌های Core i9 و چندین ترابایت SSD نیز به دستگاه اضافه کنید تا بتوانید حتی گیم با وضوح 8K را نیز تجربه کنید.
در بالای کیس همچنین یک دکمه توربو نیز وجود دارد که احتمالاً به‌صورت خودکار فرکانس پردازنده و کارت گرافیک را بالاتر خواهد برد و البته سرعت فن‌ها نیز بیشتر خواهد شد. اگر علاقه چندانی به بستن یک کیس گیمینگ برای خودتان ندارید و یا از ظاهر و امکانات این کیس جذاب خوشتان آمده می‌توانید به‌زودی یک Predator Orion 9000 با مشخصات دلخواه برای خودتان سفارش بدهید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.