ایسر مانیتور گیمینگ Predator X35 را با وضوح WQHD، نرخ رفرش 200Hz و HDR معرفی کرد

ایسر دقایقی پیش در نمایشگاه IFA 2017 برلین از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود پرده برداشت که شاید بهترین مانیتور مخصوص بازی دنیا لقب بگیرد.

0

تاکنون به دلیل محدودیت‌های تولید پنل و فناوری آن مانیتورهای اولتراواید مخصوص بازی با دو محدودیت مواجه بودند. مانیتورهای با وضوح WQHD یا همان 3440×1440 پیکسل نهایتاً به نرخ رفرش 100 تا 120 هرتز مثل Predator X34 و یا ASUS PG348Q محدود بودند و یا مدل‌های با نرخ رفرش 200 هرتز وضوح 2560×1080 پیکسل داشتند. ایسر امروز سرانجام با رونمایی از Predator X35 اولین مانیتور دنیا با وضوح WQHD را معرفی کرد که نه‌تنها از نرخ رفرش 200Hz بهره می‌برد بلکه به فناوری HDR نیز مجهز شده است.

لازم به ذکر است که این مانیتور همچنین خمیده بوده و ابعادی برابر با 35 اینچ و با نسبت تصویر 21:9 دارد. مانیتورهای اولتراواید با این نسبت تصویر برای تماشای فیلم‌های سینمایی و یا استفاده همزمان از چند اپلیکیشن ایده‌آل هستند.

گیمرهای حرفه‌ای می‌دانند نرخ رفرش بالا به همراه فناوری G-Sync تجربه بازی بسیار بهتری نسبت به مانیتورهای معمولی با نرخ رفرش 60 هرتز را فراهم می‌کنند. با نمایش 200 تصویر در هر ثانیه آن هم همراه با فناوری G-Sync بازی‌ها بسیار روان‌تر و بدون لگ نمایش داده می‌شوند البته اگر کارت گرافیک کامپیوتر شما قادر به پردازش بازی مورد نظر با چنین نرخ تصویری باشد. به هر حال ایسر نه‌تنها نرخ رفرش تصویر را بالا برده بلکه فناوری HDR را نیز به X35 اضافه کرده تا این مانیتور گستره رنگی وسیع‌تری را نمایش دهد.

ظاهر مانیتور نیز با حفظ شکل و شمایل گیمینگ حالا تغییر کرده و خبری از رنگ قرمز درون آن نیست. ایسر قیمت این مانیتور را اعلام نکرده اما از آن‌جا که مدل قدیمی X34 هنوز با قیمت 1300 دلار عرضه می‌شود حدس می‌زنیم قیمت مدل جدید چیزی بین 1300 تا 1700 دلار باشد. این مانیتور قرار است زمستان به بازار عرضه شود. همچنین امیدواریم این مانیتور برخلاف نسخه قدیمی آن به بازار کشورمان نیز راه پیدا کند.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.