لاجیتک ماوس گیمینگ G603 و کیبورد مکانیکی G613 سری بی‌سیم Lightspeed را معرفی کرد

لاجیتک با چند محصول گیمینگ جدید به IFA 2017 آمده است. ماوس و کیبورد G603 و G613 هر دو بی‌سیم بوده و با این وجود به ادعای لاجیتک برای بازی کردن ایده‌آل هستند.

0

ماوس جدید G603 که البته ارتباط چندانی به مدل محبوب و قدیمی G602 ندارد با سنسور اپتیکال جدید لاجیتک موسوم به HERO عرضه می‌شود. این سنسور قرار است یک تعادل بین دقت و مصرف بهینه را فراهم کند و با دقتی معادل 12000 DPI بدون شتاب حرکت و با 10 برابر مصرف انرژی کمتر نسبت به نسل پیشین فعالیت کند. به این ترتیب می‌توانید انتظار داشته باشید G603 تا 500 ساعت دوام شارژ داشته باشد و قابلیت اطمینان آن هم از بسیاری ماوس‌های باسیم بیشتر باشد.

فناوری مشابه Lightspeed در کیبورد G613 نیز به کار رفته است. این کیبورد که از معدود کیبوردهای مکانیکی بی‌سیم است از سوییچ‌های مکانیکی Romer-G خود لاجیتک استفاده می‌کند و همچنین شش کلید G1 تا G6 در سمت چپ آن به‌صورت قابل برنامه‌ریزی قرار گرفته اند. لاجیتک می‌گوید این کیبورد تنها یک میلی‌ثانیه تأخیر دارد و تا 18 ماه می‌تواند با یک جفت باتری AA قلمی دوام بیاورد.

در کنار این دو محصول لاجیتک همچنین ماوس‌پد بزرگ G840 را نیز معرفی کرده که می‌تواند به راحتی هر دوی این تجهیزات را درون خود جای داده و برای گیمرها ایده‌آل باشد.

لاجیتک ماوس G603 و کیبورد G613 را تا پایان همین ماه با قیمت 70 دلار برای ماوس و 150 دلار برای کیبورد عرضه خواهد کرد. ماوس‌پد G840 نیز قرار است با قیمت 50 دلار به بازار عرضه شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.