گوگل جعبه دستگاه‌های اندرویدی ایمن را با برچسب Google Play Protect نشان‌دار می‌کند

اساسا دو نمونه دستگاه اندرویدی در جهان موجود است. یکی دستگاه‌های دارای تاییدیه گوگل که اپ‌های گوگل (مثل پلی استور) بصورت پیش‌فرض بر روی آنها نصب شده است و دیگری دستگاه‌هایی که گواهی تایید این شرکت را ندارند.

0

گوگل که مدتی است کار تایید دستگاه‌های اندرویدی را انجام می‌دهد امروز از برنامه‌ای جدید برای جلب اعتماد کاربران خبر داد. قرار است این شرکت از این پس بر روی بسته بندی دستگاه هایی که از نظر برنامه  Google Play Protect ایمن هستند، نشان ویژه قرار می‌دهد.

شرکت‌های بزرگ و شناخته شده‌ای نظیر سامسونگ و ال‌جی گواهی تایید گوگل را دریافت کرده‌اند اما اگر قصد خرید گوشی‌ از شرکت‌های نه چندان نام آشنا را داشته باشید باید از این پس به دنبال نشان سبز رنگ Google Play Protect بر روی جعبه دستگاه باشید تا آرامش خاطری باشد بر اینکه تا مدتی از مشکلات احتمالی رها خواهید بود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.