مراسم آیفون 8 اپل احتمالا ۲۱ شهریورماه برگزار خواهد شد

شهریورماه زمانی است که اپل رسم دارد مراسم رونمایی آیفون‌های جدید را برگزار کند، امسال نیز خبر می‌رسد که مراسم آیفون 8 اپل احتمالا 21 شهریورماه برگزار خواهد شد.

0

بر اساس اخباری که از جانب وال‌استریت ژرونال منتشر شده است احتمال دارد اپل در تاریخ 21 شهریور ماه جاری از آیفون 8 خود رونمایی کند.

انتظار داریم در مراسم رونمایی آیفون 8، دو گوشی آیفون دیگر را نیز از جانب اپل شاهد باشیم. بدون شک گل سرسبد این مراسم آیفون 8 است. احتمال می‌رود در این گوشی پرچمدار شاهد حضور صفحه نمایشی بدون حاشیه و جدید با پنل OLED باشیم، فناوری اسکن سه‌بعدی چهره نیز از دیگر مواردی است که در آیفون 8 انتظار می‌رود.

در کنار آیفون 8 به احتمال زیاد اپل دو گوشی آیفون دیگری را نیز که نسخه‌های ارتقا یافته آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خواهند بود را رونمایی می‌کند. شایع شده است که در قاب پشت این گوشی‌ها از شیشه نیز استفاده شود. از طرف دیگر زمزمه‌هایی هم از حضور فناوری شارژ بی‌سیم در آیفون‌های بعدی اپل به گوش می‌رسد.

لازم به ذکر است که اپل این خبر را تایید نکرده است، از طرف دیگر برای برگزاری چنین مراسمی بدون شک شاهد ارسال دعوتنامه از جانب اپل خواهیم بود، در این بین چیزی که مهم به نظر می‌رسد این است که مدت زیادی تا روشن شدن چشم هواداران آیفون 8 به این گوشی پرچمدار باقی نمانده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.