نسخه ششم مرورگر اندرویدی سامسونگ با حالت شب منتشر شد

مرورگر اندرویدی سامسونگ چندی پیش ویژگی‌های جدیدی را به صورت آزمایشی دریافت کرد، اکنون نیز حضور این ویژگی‌ها در نسخه ششم مرورگر اندرویدی سامسونگ هستیم.

0

سامسونگ چند روز پیش ویژگی‌هایی جدیدی را به نسخه آزمایشی مرورگر اینترنت اندروید خود اضافه کرد، این ویژگی‌ها زمان زیادی را به صورت آزمایشی سپری نکردند و اکنون شاهد اضافه شدن آن‌ها به نسخه ششم مرورگر اندرویدی سامسونگ هستیم.

در ششمین نسخه از مرورگر اندرویدی سامسونگ ویژگی‌های جدید زیادی به چشم می‌خورد که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان اضافه شدن قابلیت شب دانست. این ویژگی در بین کاربران نیز طرفداران زیادی دارد.

از طرف دیگر در ششمین نسخه از مرورگر اینترنتی سامسونگ ویژگی کنتراست بالا نیز به چشم می‌خورد، این ویژگی مطالب و نوشته‌ها را روشن‌تر و با شفافیت بیشتری نمایش می‌دهد ناگفته پیداست که در این حالت باتری گوشی نیز بیشتر مصرف خواهد شد.

گزینه‌ دیگری نیز تحت عنوان Sync with Samsung Cloud در ششمین نسخه از مرورگر سامسونگ تعبیه شده است. به لطف این ویژگی کاربر قادر است تا اطلاعات حاضر در مرورگر نظیر بوک‌‌مارک‌ها و سایر تنظیمات اعمال شده را در سرورهای ابری سامسونگ ذخیره کند.

ویژگی‌های دیگری را نظیر Web Bluetooth، WebGL 2 و Gamepad extensions در نسخه جدید مرورگر اینترنت سامسونگ شاهد هستیم، لازم‌ به ذکر است که برای فعال کردن این ویژگی‌ها کاربر باید آدرس internet://flags را در مرورگر اینترنت سامسونگ وارد کند.

ششمین نسخه از مرورگر اینترنت سامسونگ به گوشی‌های هوشمند سامسونگ اختصاص ندارد و با تمامی دستگاه‌های اندرویدی که نسخه اندروید آن‌ها بالاتر از اندروید 5 آب‌نبات چوبی باشد کاملاً سازگار است.

به این ترتیب اگر حوصله شما از مرورگری که از آن در گوشی استفاده می‌کنید سر رفته است این مرورگر سامسونگ را می‌‌توانید از لینک زیر دریافت و امتحان کنید:

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.