مهمترین اخبار دنیای بازی در هفته‌ای که گذشت؛ هفته اول شهریورماه

هفته پیش نمایشگاه گیمزکام 2017 برگزار شد که یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های گیمرها محسوب می‌شود و شاهد ارائه اخبار متنوع از بازی‌های متفاوت بودیم…

0

در این مقاله همراه شما هستیم تا اخبار هفته گذشته (هفته اول شهریورماه) را در قالب یک مطلب خلاصه بررسی نماییم. از حضور دیوید بکام در PES 2018 گرفته تا اخبار نمایشگاه جذاب گیمزکام 2017:

اخبار مهم

بازی جدید سازندگان کسلوانیا

استودیو بازی‌سازی مرکیوری‌استیم، سازنده سری کسلوانیا، از تاریخ عرضه جدیدترین ساخته خود پرده برداشت. بازی Raiders of the Broken Planet با عنوان یک پیش‌درآمد در تاریخ 31 شهریور و به صورت رایگان در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد. همزمان با این پیش‌درآمد اولین بخش داستانی بازی به نام Alien Myths و با قیمت ده دلاری منتشر می‌شود تا در کنار حالت‌های مختلف بخش تک‌نفره و چندنفره، بازیکنان به چندین شخصیت جدید، یک داستان مستقل دیگر و تعدادی محتوای جذاب اضافی دسترسی پیدا کنند. بازی مهاجمان سیاره متروکه برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و البته پلتفرم پی‌سی عرضه می‌شود. ناگفته نماند که کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به راحتی قادر به اجرای این بازی با کیفیت 4K خواهد بود.

حضور دیوید بکام در بازی PES 2018

به نظر می‌رسد شرکت کونامی به هر شیوه‌ای متوسل شده است تا امسال حداقل از نظر فروش وارد رقابتی جدی با سری بازی فیفا شود. به همین دلیل چند روز پیش ویدیویی از جدیدترین نسخه شبیه‌ساز فوتبالی این شرکت یعنی بازی PES 2018 ارائه شد که در آن دیوید بکام، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انگلیس، حضور داشت و یکی از آن ضربات منحصربفرد خود را وارد دروازه حریف کرد. ستاره روی کاور بازی لوئیس سوارز است و با توجه به بالا بودن تعداد طرفداران تیم بارسلونا در سراسر جهان، این بازی به فروش نسبتا خوبی دست یابد. بازی PES 2018 در تاریخ 21 شهریور برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و پی‌سی انتشار خواهد یافت.

 سیستم مورد نیاز بازی فورزا موتوراسپورت 7

یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که در نمایشگاه گیمزکام 2017 ارائه شد، حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Forza Motorsport 7 بود. با توجه به سیستم مورد نیاز برخی از بازی‌ها انتظار ویژگی‌های بسیار بالاتری داشتیم اما خوشبختانه با این سیستم، افراد زیادی می‌توانند امیدوار به اجرای این بازی بسیار جذاب روی پی‌سی خود باشند. در ادامه حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی فورزا موتوراسپورت 7 را مشاهده می‌کنید:

  • پردازنده: Intel Core i5 – 750 | AMD FX-6300
  • کارت گرافیک: Nvidia GT 740 / GTX 650 | AMD R7 250X
  • رم: 8 گیگابایت
  • وضوح تصویر: 720p
  • نرخ فریم: 30fps

برای مشاهده سیستم پیشنهادی و سایر مشخصات بازی Forza Motorsport 7 به اینجا مراجعه نمایید.

اندازه دنیای بازی Assassin’s Creed: Origins

سرانجام یوبی‌سافت پس از مدتی که سری اساسین کرید را تبدیل به یک بازی سالانه کرده بود، تصمیم گرفت یک سال به آن استراحت دهد و در عوض عنوانی درخور نام این سری روانه بازار کند. امسال بازی Assassin’s Creed: Origins می‌خواهد باری دیگر ما را عاشق اساسین کرید کرده و نماینده‌ای لایق برای این سری باشد. طبق گفته سازندگان دنیای بازی به اندازه دنیای اساسین کرید 4: پرچم سیاه یا همان Assassin’s Creed IV: Black Flag خواهد بود. شاید این قضیه کمی تعجب طرفداران را به همراه داشته باشد اما شایان ذکر است که بیشتر دنیای اساسین کرید 4 دریا بود و در عوض  در این بازی فقط با خشکی طرف هستیم. البته دیگر تفاوت موجود غنی بودن و محتویات بسیار بیشتر اوریجینز است. در بازی اساسین کرید: ریشه‌ها شما باید خود به دنبال یافتن ماموریت‌ها باشید. این بازی در پنجم آبان پاییز سال جاری برای نسل هشتم کنسول‌ها و پلتفرم پی‌سی عرضه می‌شود. به تازگی تریلری هم از نحوه مبارزات و سیستم حاکم بر آن منتشر شده است که در آن سازندگان در مورد درگیری‌های داخل بازی توضیحات جذابی می‌دهند. برای مشاهده تریلر سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed: Origins به این لینک رجوع کنید.

امتیاز بررسی‌های بازی Yakuza Kiwami

نسخه بازسازی شده از اولین نسخه سری پرطرفدار یاکوزا تحت عنوان Yakuza Kiwami تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود. افرادی که قبلا نسخه اصلی را بازی کرده باشند بدشان نمی‌آید یک بار دیگر با کیفیتی بهتر به تجربه آن بپردازند اما برای آن دست از گیمرهایی که هنوز نمی‌دانند ارزش دارد پولشان را برای یک بازسازی از عنوانی قدیمی خرج کنند، می‌توانید در ادامه تعدادی از نمرات دریافتی از سوی این بازی توسط منتقدین را مشاهده کنید:

Trusted Reviews = 90

Hardcore Gamer = 90

Game Informer = 85

Playstation LifeStyle = 85

Destructoid = 80

USgamer = 80

GameSpot = 80

IGN = 79

Polygon = 70

Push Square = 60

متای بازی تاکنون 82 بوده است و به نظر می‌رسد که ارزش تجربه را داشته باشد.

تاریخ انتشار بازی Yakuza 6

جدیدترین نسخه سری یاکوزا یعنی بازی Yakuza 6 حدود 9 ماه پیش در ژاپن عرضه شد اما طرفداران غیرژاپنی بازی همچنان منتظر عرضه آن در سایر نقاط جهان هستند. در نهایت شرکت سگا اعلام کرد که بازی یاکوزا 6 در تاریخ 29 اسفند سال جاری به صورت رسمی در سایر مناطق دنیا برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. نسخه‌ای محدود از بازی با عنوان After Hours Premium Edition هم با قیمت 90 دلار قابل تهیه خواهد بود. در کنار اعلام تاریخ انتشار بازی، تریلری از گیم‌پلی بازی ارائه شده است که در آن بیشتر با محیط بازی و مبارزات آن آشنا می‌شوید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر بازی و همچنین مشاهده تریلر گیم‌پلی بازی Yakuza 6 کلیک کنید.

بازی Biomutant معرفی شد

حضور یک بازی از سوی شرکت THQ Nordic در نمایشگاه گیمزکام 2017 چند روز قبل از برگزاری این رویداد تایید شده بود و معرفی بازی Biomutant چندان هم طرفداران را سورپرایز نکرد. بازی بایومیوتنت عنوانی با سبک اکشن – نقش‌آفرینی است که در دنیایی پسا-آخرالزمانی شما را همراهی می‌کند. در بازی معنای متفاوتی از توانایی‌های فراانسانی، تیراندازی و سیستم مبارزه را درک خواهید کرد که در دنیاهای متفاوت بازی می‌تواند جذابیتی دوچندان داشته باشد. صحنه‌های پویا و چشم‌اندازهای رنگارنگ بازی بسیار هیجان‌انگیز بوده و نوید یک بازی موفق را می‌دهد. البته برای تجربه بازی Biomutant روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم پی‌سی باید تا سال 2018 صبر کنیم.

زمان عرضه بازی‌های واقعیت مجازی بتسدا

سال به سال شاهد عرضه بازی‌های متنوع‌تری برای تکنولوژی نه چندان قدیمی واقعیت مجازی هستیم و این قضیه می‌تواند به فروش هدست‌های واقعیت مجازی کمک بسیاری کند. در این میان شرکت بتسدا می‌خواهد پیش قدم شده و تعدادی از بزرگ‌ترین بازی‌های خود را برای این پلتفرم عرضه نماید. اولین بازی عنوان محبوب اسکایریم است که در تاریخ 26 آبان پاییز به صورت انحصاری زمانی برای پلی‌استیشن وی‌آر عرضه خواهد شد. پس از آن نوبت به بازی Doom می‌رسد که طرفداران باید تا دهم آذر ماه منتظر عرضه نسخه واقعیت مجازی آن باشند. در نهایت به بازی فال‌اوت 4 می‌رسیم که فقط برای هدست اچ‌تی‌سی وایو انتشار می‌یابد. نسخه واقعیت مجازی این بازی تقریبا هیچ تفاوتی با نسخه عادی آن‌ها نخواهد داشت به جز تعدادی تغییرات جزئی در نحوه حرکت بازیکن‌ها.

اخبار نمایشگاه گیمزکام 2017

امسال هم مانند هر سال نمایشگاه بزرگ گیمزکام 2017 در کلن آلمان برگزار شد و با اخباری عالی از تمامی بازی‌های سراسر جهان و پلتفرم‌های مختلف توانست دل طرفداران صنعت بازی‌های ویدیویی را شاد کند. در این نمایشگاه شاهد برگزاری کنفرانس‌های متعددی بودیم و بسته‌های الحاقی و بازی‌های مختلفی معرفی شدند که اخبار مربوط به هر کدام را می‌توانید در صفحه اختصاصی این نمایشگاه در گیم‌نیوز پیگیر باشید.

بازی‌های انتشار یافته در این هفته

هفته‌ای که سپری شد یکی از هفته‌های تقریبا خوب از نظر انتشار تعداد بازی به حساب می‌آید. در ادامه بازی‌هایی که در هفته گذشته انتشار یافته‌اند را مشاهده خواهید کرد:

August 22, 2017 | سی و یکم مرداد 1396

ChromaGun

پلتفرم: PS4

——————

Mages of Mystralia

پلتفرم: PS4

——————

Minecraft: Story Mode

پلتفرم: Nintendo Switch

——————

The Escapists 2

پلتفرم: PS4 / Windows / Xbox One

——————

Uncharted: The Lost Legacy

پلتفرم: PS4

——————

White Day: A Labyrinth Named School

پلتفرم: Windows / PS4

====================

August 24, 2017 | دوم شهریور 1396

The Lost Child

پلتفرم: PS4 / PS Vita

====================

August 25, 2017 | سوم شهریور 1396

F1 2017

پلتفرم: PS4 / Windows / Xbox One

——————

Madden NFL 18

پلتفرم: PS4 / Xbox One

——————

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Legacy

پلتفرم: PS4 / Windows / Xbox One

——————

One Piece: Unlimited World Red Deluxe Edition

پلتفرم: Windows / PS4

====================

فراموش نکنید که می‌توانید با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود در بهتر شدن این سری مقاله ما را یاری نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.