بسته‌های اینترنت بلندمدت جدید ایرانسل عرضه شد

ایرانسل از امروز 12 بسته بلندمدت جدید، در بازه‌های زمانی 3، 6 و 12 ماهه و در حجم‌های 9 گیگابایتی تا 120 گیگابایتی در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد.

3

بسته‌های سه ماهه جدید شامل بسته‌های 9، 18، 24، 36، 48 و 72 گیگابایتی هستند. بسته‌های 6 ماهه در حجم‌های 18، 36 و 48 گیگابایتی و بسته‌های 12 ماهه نیز در حجم‌های 72، 96 و 120 گیگابایتی ارائه شده‌اند. فهرست کامل بسته‌های اینترنت همراه در وب‌سایت ایرانسل در دسترس قرار گرفته است.

فعال‌سازی این بسته‌ها با شماره‌گیری کد دستوری *555*5# (ستاره555ستاره5مربع) و یا با استفاده از نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» امکان‌پذیر است. علاوه بر این، پرتال وب ایرانسل من به نشانی my.irancell.ir خرید بسته‌های اینترنتی و مدیریت حساب ایرانسلی را برای مشترکان ایرانسل امکان‌پذیر کرده است.

بسته‌های دوازده‌گانه جدید ایرانسل برای استفاده توسط مشترکان دائمی و اعتباری در دسترس است و تمامی مشترکان اینترنت همراه نسل 3، 4 و 4.5 ایرانسل می‌توانند این بسته‌ها را روی حساب خود فعال کنند.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، تاکنون 2465 شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش نسل سوم اینترنت همراه (3G)، 1314 شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش نسل چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) و 257 شهر را تحت پوشش اینترنت همراه نسل 4.5 قرار داده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. الیاس می‌گوید

    چرا مطلب دوروغ میذارین اقای محسن صحافی الان این کد *555*5*4*1*9#رو زدم که برای نت سه ماه هست اما همچین چیزایی نیست دوروغ هم حدی داره

    1. علی ارغوان می‌گوید

      تاریخ مطلب رو لطفاً چک کنید! بسته‌ها تغییر کرده و بسته‌های جدید جایگزین شدن.

  2. حنانه می‌گوید

    چرا بسته ۳۰ گیگی ۶ ماهه ۶۰ تومانی را حذف کردید لطفا مجددا ایجاد کنید بسیار بسته مقرون بصرفه ای است من منتظر پاسخ شما هستم